benab Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Slenger ut noen bilder av bilen min Har brukt det året jeg har hatt den på og fikse alt av foringer og div. slitedeler for og få den i bra stand. Planer fremover er og lakkere fanger, panser hjulbuer bak og kanskje panser på nytt. Steinsprut.... Åsså kommer det sansynligvis angeleyes, soting av ruter og kanskje space ut felgene litt? Er alltid gøy med kommentarer/tips;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Pen bil. Er ikke noe storfan av Angel-eyes, men kanskje svak toning av ruter og litt space`ing kunne vært bra ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Er dette en Pre-Facelift som er "ombygd" til facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Dette er en 99 modell så det må det være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 denne var nice altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Pen bil! Jeg er ikke så veldig fan av de baklyktene, men fronten veier opp Soting og angeleyes gjør susen, kjør på! (Men sats på CCFL ringer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Veldig pen bil! Bilen kommer til å bli enda penere med AE og soting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benab Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Er dette en Pre-Facelift som er "ombygd" til facelift? Stemmer det ja;) Litt juks men:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benab Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Pen bil! Jeg er ikke så veldig fan av de baklyktene, men fronten veier opp Soting og angeleyes gjør susen, kjør på! (Men sats på CCFL ringer) Har også tenkt litt på de baklyktene... Noen ide om hva som hadde hvert bedre? Lurte på og tone dem litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Se der var bilen din og, Bena Fin bil dette Umulig å ikke like M-Tech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benab Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Se der var bilen din og, Bena Fin bil dette Umulig å ikke like M-Tech 2 Takktakk;) Alf J? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Hva koster det å lakkere det du skulle? Vurderer å gjøre det selv. Har meget mye steinsprut jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benab Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 prisen avhenger jo av type lakk, type verksted, forarbeid osv. osv. har ikke hørt på pris selv. ikke gjør det selv hvis du ikke kan lakkere.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Utrolig pen bil! Kan bli veldig bra å bare tone det røde, men ser veldig pent ut nå også Eksempel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benab Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Passa bra på den bilen med den fargen, men tror du det hadde blitt bra på min som er blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå