Bauge Racing Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 lure på å hive sånn filter på veivhusventen min .. men kor finn eg veivhusvent? kan noen merke det av på bilde mitt på motoren?? takk tenkte på denne
Haug530D Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Den sitter under innsugsmanifolden, dersom det er likt som på M52 motorene, tror du kan gleme å sette den der saken på, er det for utseende's skyld så er det ingen som ser den likevel.
Bauge Racing Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 her har eg bilde av maskina mi ... så kunne noen merka av ca kor den e ? ska ikke ha den for utsendens skyld .. sånn dritt eg i .. men er på tide å bytte på min og tenke eg bare å måkke den på ... hehe og sorry kan ikke mye om bmw motorer ... hatt bare merce eg .. så da skjønenr derre korfor
Azeton Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 ved dysedekslet ser du en svart ganske tjukk slange gå nedover inn under innsuget. dette er veivhusvent-slangen. Den går til belgen som står på gasspjeld. så der må du tette et hull. for så og finne et greit sted å plassere slangen med filteret du har tenkt og bruke. Det kommer til og dampe/rene olje av den. så kan bli noe skittent der du har den liggende.
Bauge Racing Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 oki .. for meg kan den ligge under bilen .. hehe
Haug530D Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 oki .. for meg kan den ligge under bilen .. hehe Vil nok bruke litt mer olje også, siden oljen vil renne ut av det filteret.
Bauge Racing Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 hæ `? så den vill drikke meir olje ? nei te helvete sånt tull ska eg ikke ha da kan det bare være org
Azeton Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Han bare lyver.. den vil ikke bruke mer olje enn vanlig. Den dampen/olja som kommer ut der ville uansett gått inn i motor og blitt forbrent å forsvunnet ut eksosen.
Haug530D Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Han bare lyver.. den vil ikke bruke mer olje enn vanlig. Den dampen/olja som kommer ut der ville uansett gått inn i motor og blitt forbrent å forsvunnet ut eksosen. Ja der tok du meg , når jeg tenker meg om så stemmer nok det ja, men blir uansett mer søl.
fuli89 Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 er vell bare bortkastet tid og penger å bruke et slikt filter, samme gjelder luftfilter xD men får jo litt morsom lyd:D
stfoer Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 lure på å hive sånn filter på veivhusventen min .. men kor finn eg veivhusvent? kan noen merke det av på bilde mitt på motoren?? takk tenkte på denne Dette er for biler av eldre årgang, som ikke har "lukket" system. Du bør nok beholde det du har. Tenk på Ozon laget......
Azeton Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Du velger selv om du vil la bilen få masse olje dritt inn i forbrenningskammeret eller ikke
Bauge Racing Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 har slått det heilt fra meg .. men takk for rådene da vet eg det og .... men det sto på nett siden .. passer perfekt til turbo bygg og det opp te 4-500 hk .. får å få vekk trykke i maskina .. noen som kan svare på det .. ska leke meg litt i sommar .. på med turbo ..
Haug530D Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 har slått det heilt fra meg .. men takk for rådene da vet eg det og .... men det sto på nett siden .. passer perfekt til turbo bygg og det opp te 4-500 hk .. får å få vekk trykke i maskina .. noen som kan svare på det .. ska leke meg litt i sommar .. på med turbo .. Var ikke klar over at det var Turbo det var snakk om her, da kan du sette på det filteret eller en Catchtank.
Bauge Racing Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 er ikke pustehjelp enda da.. men kjem... ka er best heimalage/sveist greenrør? eller billigy kjøpt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå