Jump to content

veivhusvent e34

Bauge Racing
 Share

Recommended Posts

Den sitter under innsugsmanifolden, dersom det er likt som på M52 motorene, tror du kan gleme å sette den der saken på, er det for utseende's skyld så er det ingen som ser den likevel.

her har eg bilde av maskina mi ...

så kunne noen merka av ca kor den e ? ska ikke ha den for utsendens skyld .. sånn dritt eg i .. men er på tide å bytte på min og tenke eg bare å måkke den på ... hehe

og sorry kan ikke mye om bmw motorer ... hatt bare merce eg .. så da skjønenr derre korfor :P

otnuhhwo2eve48k1rv9y.jpg

ved dysedekslet ser du en svart ganske tjukk slange gå nedover inn under innsuget. dette er veivhusvent-slangen. Den går til belgen som står på gasspjeld. så der må du tette et hull. for så og finne et greit sted å plassere slangen med filteret du har tenkt og bruke.

Det kommer til og dampe/rene olje av den. så kan bli noe skittent der du har den liggende.

Han bare lyver.. den vil ikke bruke mer olje enn vanlig. Den dampen/olja som kommer ut der ville uansett gått inn i motor og blitt forbrent å forsvunnet ut eksosen.

Ja der tok du meg :P , når jeg tenker meg om så stemmer nok det ja, men blir uansett mer søl.

lure på å hive sånn filter på veivhusventen min .. men kor finn eg veivhusvent? kan noen merke det av på bilde mitt på motoren??

takk :P

tenkte på denne :)

ddq9lachuwvsf56gli25.jpg

Dette er for biler av eldre årgang, som ikke har "lukket" system. Du bør nok beholde det du har. Tenk på Ozon laget......

har slått det heilt fra meg .. men takk for rådene :) da vet eg det og .... men det sto på nett siden .. passer perfekt til turbo bygg og det opp te 4-500 hk .. får å få vekk trykke i maskina :o.. noen som kan svare på det .. ska leke meg litt i sommar .. på med turbo ..

har slått det heilt fra meg .. men takk for rådene :) da vet eg det og .... men det sto på nett siden .. passer perfekt til turbo bygg og det opp te 4-500 hk .. får å få vekk trykke i maskina :o.. noen som kan svare på det .. ska leke meg litt i sommar .. på med turbo ..

Var ikke klar over at det var Turbo det var snakk om her, da kan du sette på det filteret eller en Catchtank.