Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja. nakenprat er helt riktig dere :) jeg har ingenting å skjule så det går fint. logget meg inn der for å få sett noen kjendissladder for en liten stund siden ,men det gikk ikke

men har vært reg på nakenprat leeenge sånn sett så kan aldri tenke meg at det er der den bmw-mailen kommer fra

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

som sagt så skrev jeg til han luringen at jeg måtte ha noe mer som kunne bevise at mailen var riktig og fikk nettopp svar hehe

357989.jpeg

virker ganske så troverdig egentlig for litt lettlurte sjeler hehe

Skrevet

hadde ikke vært meg imot gitt. tror jaggu det er mange som biter på disse på en dårlig dag. virker ganske fortrolig hvis man ikke har tunga beint i munnen

Skrevet

hmm. merkelige greier.. får lyst å kontakte noen instanser for å få det sjekket, men vet ikke veien å gå. purken driter no hvertfall i det tipper jeg.

et par ting som kan gjøre mailen seriøs samtidig som stavefeil og hotmailadresse peker andre veien ...

EDIT: har sendt mail tilbake der jeg nevnte at jeg kom til å gå videre med mailen. nevnte bla purken og ellers instanser som håndterer slike "saker" gudene vet hva det er men hehe. husker ikke i farten. nevnte og skrivefeil og hotmail adresse

ba han kommentere den siste mailen jeg sendte og så får vi se om det skjer noe mer fra hans side

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...