Bauge Racing Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 hallo ska te og begynne polere kantene mine på mine felger men treng tips her .. .. kan eg bruke autosol ? tips ? bilde av bilen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Autosol vil fungere konge på rein alu, men tror du har litt klarlakk/plast på kantene som kødder det til for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 søk på forumet så finenr du mange fine guider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Duxola malingsfjerner for å fjerne klarlakk på kanten. Våtslipepapir, finere papir = blankere felg. Gå opp til minst P1200. Så avslutter du med Autosol. Det ligger bilder fra når jeg tok mine felger på en av de siste sidene i prosjekttråden i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Så med andre ord, om man velger å teste med litt autosol, før man sliper med papir så gjør man ingen skade? Det verste som skjer er at man ødelegger litt av klarlakken som man likevel kanskje må fjerne? Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 holder på med samme sak jeg og så her får du kanskje noen tips http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1082491#1082491 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Yngvejos Skrevet: Man Mar 02, 2009 00:40 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Duxola malingsfjerner for å fjerne klarlakk på kanten. Våtslipepapir, finere papir = blankere felg. Gå opp til minst P1200. Så avslutter du med Autosol. Det ligger bilder fra når jeg tok mine felger på en av de siste sidene i prosjekttråden i signaturen min. sattan kor blanke dine blei ska gjere det når det blir litt varmere i været takk for tipsene .. men en ting .. er det kontakten på Lmm? som er merka rødt ? kan eg trekke den ut ?for trur den kuker seg litt .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Kan ta ut kontakten til lmm ja, da går bilen i nødmodus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 å? nei te helvete ska ikke ha noe nødmodus hehe får ta meg en tur ned te sbt tunning og få sett litt på den .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå