AlXz Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Kan gi deg en gratis bump ved å si - FET salgstråd! Skulle hatt flere slike, oversiktlig! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Hei ! ønsker og kjøpe blinklys venstreside, grøftlys høyre fremme. Har også problemer med abs'en, når jeg starter bilen kommer det en rar lyd fra bremsepedalen å så er den knallhard, det varer i 3sec og så går det over vet du hva det kan være? send pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Pm sendt. Har en haug med flere deler tilgjengelig for salg også!!! [HER] Bare å spørre om du trenger noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SebastianK Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Trenger diff til min 325i 1994 mod, hvis noen av de du har passer er jeg svært interessert ! Evt hvor mye skal du ha for diff ? Mvh Sebastian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Trenger diff til min 325i 1994 mod, hvis noen av de du har passer er jeg svært interessert ! Evt hvor mye skal du ha for diff ?Mvh Sebastian Litt usikker på om det passer.., spørs litt åssen diff du har fra før. Får både "liten" og "stor" diff til e36. 325 er vel ofte levert med den store. Jeg har kun den lille typen nå foreløpig. Rundt 1000,- for en diff tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SebastianK Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Skjønner, skjønner.. Men da skal jeg sjekke ordentlig jeg så gir jeg tilbakemelding om du har noe jeg vil kjøpe av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 ok Lagt til litt deler: Har et par sett M3 speil. (Ett til sedan og ett til coupé (med adapterplater)) Har oneblock AE lykter med lyktesenkere til sedan. Merket er 'Sonar'. Så å si helt nye. M43B16 95mod motor med hjerne, lmm, ews(II?), chip/nøkkel, avleserring+mottaker/sender-boks og hjerne. Girkasse fra m43b16 med slavesyl. Fremre eksos fra m43b16 (fra grenrør til etter kat) Demperben fremme med fjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Kullfilter? Hvor sitter dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Kullfilter? Hvor sitter dette? Sitter vel på dempertårnet om jeg ikke husker feil. Tror det var noe forskjellig plassering på 4er vs 6er.. Kan ordne bilde fra begge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Mye deler er lagt til. + bilder av det meste En hel bil til i deler! Så bør ha det aller meste nå.. BILDER SIDE 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaInMaN Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Vedlig bra salgstråd! skal si ifra vis jeg finner noe jeg trenger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Takk for det Bare å gi beskjed det Enda mer lagt til nå. 6.juli. (ikke plass til mer i første inlegg side 2 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farcry3serie Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Du har vel ikke orginal luftfilterboks til en 320i m50 motor liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Du har vel ikke orginal luftfilterboks til en 320i m50 motor liggende Dessverre, har ikke det til salgs nå.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Frontruta er nå solgt. Ellers bør dere være raske om dere trenger deler innen den første uka Reiser bort fredags morgen, så deler må evt. hentes / sendes torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå