G-RACING Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Som tittel sier, vurderer jeg å bygge om til glassluke. Det dreier seg om en e39 sedan fra 96 som standard ble levert med takluke i stål. Har funnet en vraka stasjonsvogn med glassluke. Spørsmålet er da; hva må til av deler for å bygge om? Holder det å kun skifte luke og innertrekk? På forhånd, takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 BUMP! Fant du ut av noe her? Jeg har stålluke, og har kjøpt meg glasluke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Takeluke Jonny, er i gang igjen, makan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Kan ikke tro det er så veldig mye mer å skifte ut nei. Du kan jo evt slå deg løs her; http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ay/browse/ Evt finne din egen bil der i tilfelle det er noen forandringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Dette skjønte jeg lite av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Hva da? Dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Takeluke Jonny, er i gang igjen, makan. Hehe..god gammal tråd som våkna til live igjenn Jevli bra Yngve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Litt OT her. Hvordan tar man ned innertaket for å komme til takluka.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/30/90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå