erot73 Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Da er vi igang med å bygge om den røde 520`n til M5. Noen bilder underveis.ih.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Bilder av den før lakk kommer. Litt gal rekkefølge i starten her men det tåler dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Her er vidunderet som skal sørge for fremdriften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Hvitt og sort er tema på bilen Tror dette skal bli bra. Hva mener folket. Alpineweiss med sort plast. og sorte de lykter++?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Svart/kvit er jo aldri feil Bygger 2 biler på en gang nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 ble ikke delene og verktøyet stjelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Sykt rått. Blir kult med hvit e34. Men sorte detaljer, helt konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Svart/kvit er jo aldri feil Bygger 2 biler på en gang nå eller? Driver med to prosjekter nå ja. Men den 329 torboen er det en annen som skrur motoren på. Vet han har fått blokka fra borring, så der skjer det nok litt om dagen. Resten av lakk og montering tipper jeg er ferdig i løpet av ei ukes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Hyggelig med positive tilbakemeldinger. Denne bilen blir mest sannsynelig til salgs etter ombygging. Så hvis noen er int ta kontakt hvis de ønsker å sette sitt preg på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Imponert over service på GS bildeler. Hører mange sier det er stive priser der, men det er jaggu greit når servicenivået er der det er. Det er hvertfall min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glys3r Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Heisann:) mye betalte du for lakkeringen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 16k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 tøft, hvit m5 er rått, har selv en som jeg prøver og få igang men min er org m5, men vurderer og bygge om her også oga at staten skal ha så skammelig mye i avgifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Gadd ikke sjekke mye de skulle ha engang jeg. Regner med det er helt bak mål mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Holdt på noen timer i verkstedet idag. Fy faen det er mye ledninger i en sånn bil. Legger ut noen bilder av fremdrift i morgen eller søndag. Må jo ta en tur på gatebilmessa imorgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå