Christian_ Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 At det er mye ledninger i en sånn bil kan jeg skrive under på. Blir tøft med hvit M5. Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 alpinhvit e34 m5 med svarte lykter kommer til og bli rått, og unikt siden jeg nesten aldri har sett en hvit e34 m5, ikke strøken ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 I går fikk jeg ikke gjort noe med M5 gitt. Hadde solgt ei bakstilling jeg måtte ta av diffen på. Også hadde jeg solgt noen rondellfelger fra den ene M5`n som tidligere eier hadde montert låsebolter på. Den ene ble selvfølgelig rund inni. Så måtte sveise en bolt inni den gamle. Dette gikk jo selvfølgelig dritt. Enden på visa var at jeg måtte sveise litt og litt så jeg byggde en bolt utover med svei til jeg kom til å fikk sveiset på ei pipe. Da ga bolten opp rett før jeg gjorde det. Den felgen var nanosekunder unna og dø med skjerbrenner gitt. Låsebolter er herved bannlyst av meg over hele fjøla. Sto jo selvfølgelig å plundret med dette uten maske. Det resulterte i en flott sår tan idag. He he! Fyttihelvete at man aldri lærer. Skal bare liksom. Håper å få lagt inn elanlegget idag. Da er resten bare kosearbeid. Takker for positive tilbakemeldinger. Noen som vet om noen som kan bytte en synkroring i M5 kasse?? Østlandsområdet1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 halloen.... er det noe framgang borte i øst eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Nei må bare innrømme det har vært litt stille i verkstedet den siste uka nå. Kjøpte meg nytt hus her om dagen så jeg må gjøre noen småting i det gamle huset før jeg selger det. Men hiver oss rundt når huset er klart. Har nok over snittet mange baller i lufta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Noen som vil ta over dette prosjektet til en hyggelig pris tro?? Har visst for mye ting og tang nå. Har en strøken 750il fra 92 hvis noen vil kjøpe. Gått 152000. Nydelig vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 skjedd noe mer her??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Da er sommeren over og jeg har såvidt startet opp arbeidet med M5n igjen. Ledningsnettet er flyttet over og starter nå på skrujobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå