Gå til innhold

E34 520 ombygging til M5

erot73
 Share

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg ikke gjort noe med M5 gitt. Hadde solgt ei bakstilling jeg måtte ta av diffen på. Også hadde jeg solgt noen rondellfelger fra den ene M5`n som tidligere eier hadde montert låsebolter på. Den ene ble selvfølgelig rund inni. Så måtte sveise en bolt inni den gamle. Dette gikk jo selvfølgelig dritt. Enden på visa var at jeg måtte sveise litt og litt så jeg byggde en bolt utover med svei til jeg kom til å fikk sveiset på ei pipe. Da ga bolten opp rett før jeg gjorde det. Den felgen var nanosekunder unna og dø med skjerbrenner gitt. Låsebolter er herved bannlyst av meg over hele fjøla. Sto jo selvfølgelig å plundret med dette uten maske. Det resulterte i en flott sår tan idag. He he! Fyttihelvete at man aldri lærer. Skal bare liksom. Håper å få lagt inn elanlegget idag. Da er resten bare kosearbeid. Takker for positive tilbakemeldinger. Noen som vet om noen som kan bytte en synkroring i M5 kasse?? Østlandsområdet1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nei må bare innrømme det har vært litt stille i verkstedet den siste uka nå. Kjøpte meg nytt hus her om dagen så jeg må gjøre noen småting i det gamle huset før jeg selger det. Men hiver oss rundt når huset er klart. Har nok over snittet mange baller i lufta. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 months later...
  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...