Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

[quote name=<-BMWE46->]Ingen av dere som har blitt stoppa på grunn av soting helt fram?

Jeg fikk det anmerket på Eu-kontroll i år, men fikk bilen ettergodkjent med filmen fortsatt på :roll::lol:

Har aldri blitt stoppet ellers... Kan stå med polititet rett ved siden av i byn om natten, men tror igrunn de har bedre ting å ta seg til da enn å løpe etter meg..

Skrevet
"For det kan jo ikke se slik ut, så du må nok legge på ny," og pekte på en flik som hadde skallet av i hjørnet.. Så blunket han til meg og ba meg kjøre videre så skulle de gi meg litt forsprang..

:lol:

Ja, fysj. Kan jo ikke ha det slik. :lecture::mrgreen:

Skrevet

Jeg hadde bilen min på kontroll hos BT, han pirket litt på sotinga og sa den måtte av, men det kunne jeg få lov til å gjøre hjemme i garasjen. ;)

Skrevet
har selv 35%

Det var jo helt perfekt, sånn jeg vil ha det. Hvor kjøpte du filmen? Hatt noen problemer med å bli stoppet med det?

Står litt på forrige side på hvor og hva! :P

Skrevet
35% ser helt perfekt ut. Hvordan film er det? :)

Jeg tror det er 3M. Er ikke 100% sikker, skal sjekke det ut i morgen.

Okei :) Lagt på selv eller? Hvordan er den filmen med riper og sånn?

Skrevet
35% ser helt perfekt ut. Hvordan film er det? :)

Jeg tror det er 3M. Er ikke 100% sikker, skal sjekke det ut i morgen.

Okei :) Lagt på selv eller? Hvordan er den filmen med riper og sånn?

Det var ikke 3M, var SUNGUARD (sungard) veit ikke åssen det staves :D

Ikke lagt på selv nei, er blitt gjort hos Mysen Bilglass (riis bilglass avd mysen) Han sa at denne var en av de med bedre kvalitet. Så jeg stoler på at den tåler noen skrammer før den revner. er også 2 års garanti eller mer om jeg ikke husker feil...

Anbefales absolutt.

Skrevet

Ja, en kamerat la på Sunguard (?) her om dagen, ser veldig bra ut, 5 års garanti fikk han. La på alle siderutene. 3000kr. Ikke noe riper i filmen i det hele tatt etter den ble lagt på, må nok sende min dit også, skulle ha 5000 for alle siderutene + bakruta. Det er ikke så ille vel?

Skrevet

Nei det var ikke så gæren pris. Mange som er dyrere har jeg sett. Jeg betalte for hele bilen, 9stk ruter 2700, men kjenner han som driver der så ble litt billigere...

Så bare¨å sote det....

Skrevet

Grei pris det, de fleste eg kjenner med stv. har måtte betalt 5k (5 eller 10 års garanti)

For alle rutene helt frem utenom framruta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...