jpse36 Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 vet om en som nylig lakka bilen i sverige.. kostet 17000sek med hellakkering og nedpussing. syns det var ganske billig og vurderer det samme. ulempen er at de brukte lang tid. og ble ett rennemerke på kanten av panseret
Bmw_e39 Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 vet om en som nylig lakka bilen i sverige.. kostet 17000sek med hellakkering og nedpussing. syns det var ganske billig og vurderer det samme. ulempen er at de brukte lang tid. og ble ett rennemerke på kanten av panseret om det var på et lakkversted i svergie må jo det gå ann og klage på vel?
Thomassino88 Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 kjenner folk som har fått hel lakkering får 14000 og det var bra jobb
A1eks Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 i mandal betaler man 5-6 lapper vis den er ferdig pusset ned 15 vis den ikke er Om dette er tilfelle, skal jeg garantert ha bilen på lakkering dette eller neste år!
ehrnst Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 i mandal betaler man 5-6 lapper vis den er ferdig pusset ned 15 vis den ikke er Om dette er tilfelle, skal jeg garantert ha bilen på lakkering dette eller neste år! skriv liste jeg kommer
Simpel Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Noen nevnte Polen, hva koster det å lakkere bilen i Polen? Vil ha min oransje.
///stian Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Propaint på hinna i stavanger er å anbefale, og di fikser som oftes en go deal;)
Hyggmaister Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 i mandal betaler man 5-6 lapper vis den er ferdig pusset ned 15 vis den ikke er Hvor/hvem er det som utfører dette?? PM gjerne
Superbeetle Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Jeg kan lakkere bilen deres gratis jeg... see my point? Har vært borti masse ulike "billig" lakkeringer.. Er ikke nødvendigvis at det blir bra selv om det er billig. Forøvrig har jeg fått pris på 8000kr pluss mva hos et firma her i bergen, syntes ikke det var noe å si på...
Kobar Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 i mandal betaler man 5-6 lapper vis den er ferdig pusset ned 15 vis den ikke er Hvor/hvem er det som utfører dette?? PM gjerne står verkstedet for demontering av lister,lykter og annet dill som må fjernes også da?
Hyggmaister Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Jeg kan lakkere bilen deres gratis jeg... see my point?Har vært borti masse ulike "billig" lakkeringer.. Er ikke nødvendigvis at det blir bra selv om det er billig. Forøvrig har jeg fått pris på 8000kr pluss mva hos et firma her i bergen, syntes ikke det var noe å si på... Mitt poeng er at jeg så vidt har tenkt tanken på å lakkere bilen min selv, om jeg skulle få råd til lakken + ei ny sprøyte.... Til slike priser som nevnt ovenfor, kunne det jo imidlertid være like greit å sette den inn, om det skulle bli aktuelt.
Bmw_e39 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 mye snakk om alt mulig anna enn tips om lakk verksted her nå ;-P eller flinke personer som tar det svart... noen som veit om folk eller plasser?
Bmw_e39 Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 da har jeg hvertfall finni lakkerer... i telemark, takket være hjelp fra marararius... ja denne sommeren tror jeg blir bra ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå