Martin-D Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Kunne trengt noen tips her, har koblet opp en løsning i en skrue ved bagasjeluka, men det er ikke noe jeg skal ha permanent.. Noen som kunne tipset meg om andre lokasjoner en jording kunne blitt koblet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Hmm, husker ikke akkurat hva jeg kobla jordinga i på min, men på høyresia, temmelig langt inne, der er ett bra jordingspunkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 selvborende ned i gulvet et sted ingen ser skrap vekk lakk.dekk over me litt sika. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Har ikke tenkt å borre, men takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Bruk den ene bolten i støtdemperfestet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Bruk den ene bolten i støtdemperfestet. Da må lakken skrapes bort først. Det er ett jordingspunkt nedi høyre sidelomme i bagasjerommet. Der batteriet står på 325 og m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 jord der du har reserve dekket.synes ikke, men husk å stram til skikkelig så du har god forbindelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Bruk den ene bolten i støtdemperfestet. Om du har hissig utstyr anbfaler jeg ikke denne plasseringa... Golv som er tingen...og da fortrinnsvis så nære bærende konstruksjon som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Takker for enda mer flotte tips! Har laget en supermidlertidig løsning som funker helt greit, sitter en skrue der jeg har markert med rødt, skrudde fast der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Låner tråden din litt Hvordan er det å koble opp jordinga direkte på batteriet? tenker på en e36 da? Noen som har prøvd dette? evt. god jordingspunkt i en er36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Låner tråden din litt Hvordan er det å koble opp jordinga direkte på batteriet? tenker på en e36 da? Noen som har prøvd dette? evt. god jordingspunkt i en er36? Du må IKKE jorde bilstereo eller annet utstyr på batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Takker for enda mer flotte tips!Har laget en supermidlertidig løsning som funker helt greit, sitter en skrue der jeg har markert med rødt, skrudde fast der jeg Denne er skikkelig "no-no" faktisk Som sagt...Stick to the floor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Låner tråden din litt Hvordan er det å koble opp jordinga direkte på batteriet? tenker på en e36 da? Noen som har prøvd dette? evt. god jordingspunkt i en er36? Du må IKKE jorde bilstereo eller annet utstyr på batteriet Har du en forklaring på hvorfor man ikke skal gjøre det? Jeg har alltid gjort det, uten å oppleve noe problemer med det. Men likespenningens veier er uransaklige, så det kan godt hende det er noe jeg ikke har tenkt på. Fyr løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Låner tråden din litt Hvordan er det å koble opp jordinga direkte på batteriet? tenker på en e36 da? Noen som har prøvd dette? evt. god jordingspunkt i en er36? Du må IKKE jorde bilstereo eller annet utstyr på batteriet Dette vil eg og ha forklaring på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 hvorfor ikke bruke det orginale? edit: Veldig sein men jeg lurer på det samme som yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå