nalegutt Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Selger en Toyota mr2 turbo! Km stand er ca170000. 17" azev c, smidde felger(dyre) Sort skinn int! Div stereo(alpine,dls,pioneer,RF) Salg haster litt, bilen ser meget pen ut,bortsett fra att det er en liten skade på høyre side forran! Pga skade er prisen satt så lav, 70000,- ved rask handel!!!!! Selges til fordel for flere seter! Kan ta innbytte! Ca samme prisklasse! Ved interesse mailes det mye bilder;) farven er gul:) Pm Tlf:917 57 730! Mail: steina.vold@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Lagt den ut på ts-ogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Jepp! Den har logge der en stund! Men dutti for et dødt forum! Bimmers.no er et mye bedre å mer hjelpsomt forum! Men takker uansett for hjelpen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Ikke godkjent med turbo eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 den er ikkje godkjent med turbomotor, pga den har ikkje vert 10 år i landet enda, så tenkte å vente til det var null HK avgifter! blir fort mye penger av det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Det skal uansett ikke være vanskelig å få godkjent, Toyota stiller opp for fansen, i motsetning til blant annet BMW. Har en kompis som fikk bygd om sin bil av Marcus i fjor sommer, en kjapp telefon til importør var alt som skulle til Men også han venter med det pga avgiftene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Er foresten Marcus som har bygget bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Bilder vil nok hjelpe endel på interessen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Tøff bil! Synd den ikke er godkjent med turbo, ellers hadde det vært perfekt konebil til dama Link: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2091735 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Takk for hjelp av bilde! Har bare iphone eg surfer med p jobb,så får ikje lastet opp bilder no! Det bilde er av di sure vintrerfelgene;) Er vist en intrisert som skal komme å ta en titt i helgen;) sparker godt ifra den lille 2 seteren;) men vil ha meg bmw cab/cupe igjen 325/328 eller m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Utrolig morsomme biler når man får turbo under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Panseret? Bagasjerommet blir de vel,hehe! Men som folk tror kansje det er liten plass? Det er bagasjerom både framme og bak:) å inni bilen så har flere kompiser av meg på over 2m lånt den! Ingen prob:) å selvfølgeli fint med t-tak som man bare plaserer bak setet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Jeg er 185 og har god plass i den, så at 2 metringer får plass tviler jeg ikke på Når ble bilen importert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Hmm mener det var 2001 eller 2! Ved rask avgjørelse så skal jeg hive litt snax med p kjøpet! Komplett kitt med blå samcosport silikonslanger(verdi 1700) og apexi avcr boostcontroller(verdi rundt 4000)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 legger ved et bilde til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå