duemorty Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Er billig ja,Er jo bare å ringe på den og høre hvorfor.Står pga kjøpt seg ny bil.Er jo heller ikke den på bildet men en som er lik,men annen farge.Kan være feil med den og.Men det er billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Den ble vist solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duemorty Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Ja er vel ikke rart den ble solgt så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 faen å jeg som hadde lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Lik den på bildet?? Med Vader interiør og greier? Da var dette et røverkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 1994 mod 323? BS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Ok så det var noen som ringte på den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duemorty Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Ja mener G-racing ringte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Ringte ja, men den var solgt 2 timer før denne tråden ble laget... Ufatteleg billi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duemorty Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Trist jeg ikke kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Er folk som sitter på Finn/AutoDB hele dagen å venter på kupp. De virkelig gode kjøpa går på under en time, selvfølgelig usett... Vil tro det er en 320/325 men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 323 kom vel ikke før i 95? M52B25 motoren om jeg ikke husker veldig feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Mars 95 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Hva ligger en strøken 323 på i pris? kunne vel fått nærmere 60k for denne? Rett meg om jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå