Veny86 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Tenkte jeg bare skulle slenge ut noen bilder av E39 min og høre hva folket mener. Mod: 1996 Km stand: 233 000 Vurderes solgt med tungt hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Få av skvett-lappene! de ødelegger nesten hele bilen! Eller var den jo pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veny86 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Hehe jeg vet skvettlappene er stygge. De skal tas av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 meget pen e 39!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Av med hengerfeste og på med M5 bakfanger så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Av med skvettlappene og hengerfeste.. + ein m hekk, så er du i mål.. Ellers meget bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veny86 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 hehe helt enig at skvettlapper og hengerfeste skal av. Og det skal de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Dritlekker bil! Hvilken farge har du på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Av med skvettlappene og hengerfeste.. + ein m hekk, så er du i mål.. Ellers meget bra.. Vekk med Krommen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veny86 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Dritlekker bil!Hvilken farge har du på den? En lakk som heter Catolina som er blandet i 4 farger. Ganske fornøy med lakken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Dritlekker bil!Hvilken farge har du på den? En lakk som heter Catolina som er blandet i 4 farger. Ganske fornøy med lakken:) Er det sånn kamelon lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 åå, denne har eg sett mange ganger. Nydlig syns eg. Må e eg litt svak for den fargen der. Koffer selge? Ka pris hadde du sett for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veny86 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Dritlekker bil!Hvilken farge har du på den? En lakk som heter Catolina som er blandet i 4 farger. Ganske fornøy med lakken:) Er det sånn kamelon lakk? Ja Kamelon lakk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veny86 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 åå, denne har eg sett mange ganger. Nydlig syns eg. Må e eg litt svak for den fargen der. Koffer selge? Ka pris hadde du sett for deg? Må ha meg stasjonsvogn. Har fått et nytt medlem i familien så da trenger jeg litt mer plass Men jeg vet sannelig ikke hva jeg skal ha for denne bilen her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 åå, denne har eg sett mange ganger. Nydlig syns eg. Må e eg litt svak for den fargen der. Koffer selge? Ka pris hadde du sett for deg? Må ha meg stasjonsvogn. Har fått et nytt medlem i familien så da trenger jeg litt mer plass Men jeg vet sannelig ikke hva jeg skal ha for denne bilen her.. Går fint uten stasjonsvogn også, har 2 unger ene 1,5år og andre 7år, var en uke i Danmark i fjor sommer og gikk helt greitt det, men vi fikk tak i en ultra kompakt barnevogn, kommer ikke til å se meg i noen stasjonsvogn nei, vet ikke hvorfor men har aldri likt stasjonsvogner og kommer nok heller aldri til å gjøre det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå