sladjan Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Hei, skal da snart montere mtech bakfangeren på bilen min og vil da ikke montere den mens den original potta står på. Har planer om scorpion potte men har ikke råa for den akkurat nå da justerbart må handles inn. Hva synes dere om den her? Vil den bråke mye på en 320i e36? Er med dobbelt utblås ut 2x3" http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... 10984/1388
Haug530D Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Om den vil bråke mer vet jeg ikke, spørsmålet er vel heller om du får den dersom du bestiller den fra BS, ser den er akkurat lik som mange av de billige Ebay pottene som koster rundt 200,-
sladjan Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 Okei, har ikke sett på ebay for å si det sånn. Glemte å skrive det men tenkte å spørre om bsbildeler var no bra? Syns jeg har lest en plass noe drit om de? er ikke sikker. Likte den potta der pga. den var veldig enkel. Skal bare ha den til jeg har fått meg scorpion. Så om den rusta eller ikke bryr jeg meg veldig lite om
DanielMK Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Slike billige potter bråker ofte mykje meir enn dei litt dyrere. Dvs Konstant bråking, uansett turtall. Så å køyre langturer med slike er vel kanskje ikkje å anbefale .. Potter litt opp i prisklasse er roligere på lågt turtall, men lager sportslig lyd ved høgere turtall (naturlig og fin balansert lyd) (dette er iallefall det Eg har erfart)
sladjan Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 Ja jeg regna med det, men som sagt så har ikke jeg råa til dyrere potte akkurat nå, vurderte simons da den ligger på rundt 3k ? men det var ikke helt bmw. Skal nok kjøpe meg scorpion, regna med den kommer på rundt 4.500kr. Jeg er ut bare etter utseende da, gidder ikke montere mfangeren uten dobbel potte bak. Men noen som kan finne en lignende som den jeg viste på ebay? fant ikke mye, iaff ikke på ebay.de
sladjan Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Simons eksos var ikke helt BMW? JA, syns den potta ikke er så bra å ha på bmw. fremhever ikke så mye sekser lyden som f.eks. scorpion. en kompis Lorve på forume her, har nettopp kjøpt seg scorpion og det var gromest lyd jeg har hørt i en bmw iaff.
sladjan Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Kimmit har DTM til 700,- Såg grei ut den, har faktisk hørt den på en 520i før, og den bråka mye men er jo grom lyd da hehe Men liker ikke sånne potter som går opp på en måte. Tenkte å ringe til BSbildeler og høre om de hadde den potta jeg viste til på lagere, da bli de ingen problem med levering osv. heller vil jeg tro?
marararius Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Syntes lyden på simons er helt perfekt. Får frem sekserlyden helt konge når man gir på litt, og den er rolig på tomgang!
MGR Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 har dårlige erfaringer med bs. bare ta et søk.. søk på bs bildeler, her på bimmers, bilforumet, og andre forumer, og google, se om du får like lyst etterpå
Gisse86 Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 hvis jeg skal gi tips når det gjelder fin lyd i bmw er mitt valg eisenmann eksospotter. Jeg har en eisenmann bakpotte på bilen min en E-36 320i og jeg har fått sinnsykt mye skryt av lyden min. den er ikke for høy og bråkete men når du drar på er det som en symfoni å høre på..hehe for de som liker det da...
bbmw Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Slike billige potter bråker ofte mykje meir enn dei litt dyrere. Dvs Konstant bråking, uansett turtall. Så å køyre langturer med slike er vel kanskje ikkje å anbefale ..Potter litt opp i prisklasse er roligere på lågt turtall, men lager sportslig lyd ved høgere turtall (naturlig og fin balansert lyd) (dette er iallefall det Eg har erfart) Etter egen erfaring så bråker de mye, kjøpte selv en 4,5" "japsepotte" til min 320i. Betalte ca 1000kr, den bråket mye. Helt greit til lokal kjøring og ganske tøff lyd. Men bråker mye på langkjøring. Som det blir nevnt vil du ha noe bra, kjøp ferdig potte med rør passet til bilen. 2500-3500kr
sladjan Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Slike billige potter bråker ofte mykje meir enn dei litt dyrere. Dvs Konstant bråking, uansett turtall. Så å køyre langturer med slike er vel kanskje ikkje å anbefale ..Potter litt opp i prisklasse er roligere på lågt turtall, men lager sportslig lyd ved høgere turtall (naturlig og fin balansert lyd) (dette er iallefall det Eg har erfart) Etter egen erfaring så bråker de mye, kjøpte selv en 4,5" "japsepotte" til min 320i. Betalte ca 1000kr, den bråket mye. Helt greit til lokal kjøring og ganske tøff lyd. Men bråker mye på langkjøring. Som det blir nevnt vil du ha noe bra, kjøp ferdig potte med rør passet til bilen. 2500-3500kr Ja, var noe sånt jeg tenkte meg Men det er andre ting som pengene skal brukes på og da har ikke jeg råa til en potte til 3000+kr Tror jeg bare går for den potta jeg viste her oppe og kjøper skikkelig senere Den får bråke litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå