AuroraDriver Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Jeg så at dette skjedde ute, mens jeg satt på jobb. http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article653345.ece Det dere ikke ser, er at den Skodaen fikk noen bulker den og. Interessant skademelding som ble skrevet mellom sjåføren og forhandleren
Ripper87 Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 har du noe forklaring på hvordan han klarte det der? ligger bilen i samme kjøreretning som han kjørte eller har han prøvd å ligge breit å snura
sdfdsfds Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Hehe, var d en lærling på et av verkstedene som kjørte? Synes jeg hørte noe om det, er det ikke den som har stått på motorforum?
Glenno Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 "Granada, jada det ikkje noko lada" men velte det kan den
AuroraDriver Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Han kjørte mot Kristiansand, dvs. motsatt retning som fronten er på bildet. Men så fikk han lyst til å gå litt løs på gassen i rundkjøringa, *kontra* *kontra* *sleng* *bang på taket* Han burde være sjeleglad for at han ikke traff noen, det var like før rushen kicket inn.
Lars89 Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Rimelig tett i skallen når du prøver å "drifte" der. Er jo gjerder, stolper og fortau (og skodaer ) overalt. Folk som kjører Ford
E34-Sprova Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 ja er ikke noen grunn i å ta vare på en granada vett, det blir jo brukt til det d er værdt
E28 TURBO Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 "Granada, jada det ikkje noko lada" men velte det kan den Første som slo meg og
Simen! Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Stakkar Granadan da blir vel en stund til han der for igjen retten til å kjøre???
S.Arnesen Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 "for han køyrer granada, jada" Så ut som ett pent eksemplar da....
jørn_318i Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Folk som kjører Ford øy.... det er jo de jeg tjener penger på for det er jobben min
Galro Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Folk som kjører Ford Ja, for det er jo nettopp pg.a. Bmw-sjaførers gode kjøreferdigheter at Bmw-biler er såpass billige å forsikre.
Ballder Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Ville glatt kjørt den granaden i stedet for en del av de røtne gamle bimmerene som ruller rundt i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå