hauken Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 håper vedkommede lærer av opplevelsen,synd med granadaen,såg bra ut...fantes 2.4 på granada slik pedro skrev,trodde de var 2.3?
316 Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Jøss... Den Granadaen var prikk lik en jeg så på Steinkjer i forrige uke. Ender vel snart opp på taket den og.
Just-turbodiesel Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 æsj kodal æsj masse harry volvo og ford folk æsj Masse harry?? Er jo nesten ikke folk der oppe jo... men de som bor der eller henger der e døds harry da blod harry ronny og ragge harry lær deg å skrive før du rakker ned på folk du ikke har som venner. Jeg føler meg lite tilfreds med sossetapere, sånne som spiller riker med strikker i buksa og brunkrem i trynet for å dra 12-åringer.. forresten, samfunnstapere som deg ødelegger forumer, la oss slipe slikt tulleball. Kodal har en av norges råeste og harryeste bilpark, all ære til dem:)
Der Barockengel Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 fantes 2.4 på granada slik pedro skrev,trodde de var 2.3? 2,4 kom nok først etter at Scorpio hadde vært på markedet noen år. Granadaen kom med 2,3. Begge var selvsagt V6-motorer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå