jonr- Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Noen som tar seg turen dit eller? Jeg skal forøvrig en tur innom på lørdag..Er det forresten noen bmw'er som skal stilles ut der?
Driv3r Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Eg skal der på lørdag Det er ein E30 M3, som skal utstilles der, er ein på forumet sin. Blir m3`en din å sjå der? vil gjerne ta ein nærmare titt då
Lars89 Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Må jo dit. "Stramvaier" skal stille ut E30 M3en sin og ikke minst GS Bildeler med E92 M3. Blir sikkert bra
jonr- Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Eg skal der på lørdag Det er ein E30 M3, som skal utstilles der, er ein på forumet sin. Blir m3`en din å sjå der? vil gjerne ta ein nærmare titt då okei. morro:) leste akkurat at gs sin m3 skal dit.. så da stiller jo bmw mannsterke og velsådet.. nei, men skal ikke stilles ut.. skal bare innom på lørdag, også videre til tigerstaden å shoppe litt:P men han blir å se på parkeringsplassen da:P, men det er nok av anna gromt å se istedetfor, inne under tak.
anders87 Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Jepp, skal dit en tur på lørdagen Militæret skal vel også "showe" litt med en LeoII og kjøre over noen biler Blir sikkert mye bra og artig å se på!
Haug Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Skal dit på lørdag. Savner å kjøre Leo'n gitt, så skal bli artig å se den igjen!
[space] Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Jeg har også tenkt meg innom en av dagene. Se om det er noe ok der
BreitBau Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Joda.. Tror jeg skal ned en tur i morgen.. Får høre reaksjonene i kveld.. Legg merke til om det er noen bra utstillere der da om dere skal ned i kveld!
Chris_325iM Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 jeg tar meg en tur på lørdagen hvertfall... sikle på litt sykler og titte litt på grymme biler
BreitBau Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Hmmm Skulle vært en eller annen måte å treffes på!
jonr- Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Hmmm Skulle vært en eller annen måte å treffes på! ta et bmw treff på en bensinstasjon eller noe.
dutten Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 jeg har tenkt meg dit en tur i morgen (lørdag) er med på treff et eller annet sted men ta det litt sentralt da ettersom jeg kommer til og måtte gå
boost Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 eg skal ned dit oxo:) men reiser ikkje i M3`n trur eg:) har ein Skyline R34 eg ska ha med ein runde med:)
S.Arnesen Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Blir muligens en tur i morgen skal på gardermoen å kjøre først på dagen Noen som vet hvor lenge det er oppe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå