Richirich Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Da har jeg registrert meg her også, så får vel slenge ut en tråd om bilen Var å henta bilen i november 08' og hadde 4 fine timer kjøring hjem Trenger ikke putte ut så mye speccs, stort sett originalt under panseret, og bildene viser utsiden Planer fremover: - Frontfangern knakk på midten pga fine norske veier, så den skal fikses. - Bytte eksos bak grenrøra (noen som har pent brukt mellompotte??). - Nytt senkesett siden det som sitter på ikke er godkjent osv. - Ta vekk overflate rust. - Trashe alarmen som sitter i, det funket tydeligvis ikke å koble sammen grønn/hvit og rød/svart ledning.. (forslag til hvordan jeg kan koble den ut?). - Bytte alle låser + tenningslås, da nøkkelen til tenningslåsen min er sveiset til ei skive, og bagasjelåsen er dum om dagen - Stereo (vært plaget av støy uten å få orden på det = dumt) - Baklykter - Diverse småplukk noen bilder fra før jul, bilen har stått uten skilter siden nyttår.. kom gjerne med forslag / spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Sku hatt seg noen nye lykter bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Sku hatt seg noen nye lykter bak glemte å skrive opp det var egentlig planen å bytte det med en gang jeg kjøpte den, men var aldri penger til det, russetid nå vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Pen bil! jotakk er litt rusk når du ser den live da, men dere ser jo bare bildene gamle eier har vært tulling å få tak i, i forhold til fargekode på lakken, så i dag har jeg vært hos BT å fått eier-historikk så jeg kan spore opp han som lakkerte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 nå sitter jeg å leiter litt etter senkesett, det skal være 60/40, men finner ingenting.. prisen skal helst ikke være skyhøy heller, noen som veit om et sted jeg får tak i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Koed.no har fine priser. Polardego her inne er heller ikke ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 så ut som et bra prosjekt det er jeg har en mellompotte liggende, "walker" er merket. Er ikke helt sikker på tilstanden da jeg ikke brukte bilen det sto på så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 så ut som et bra prosjekt det er jeg har en mellompotte liggende, "walker" er merket. Er ikke helt sikker på tilstanden da jeg ikke brukte bilen det sto på så mye ta å sjekk tilstand hvis du tar tid da, og send en PM om det er verdt å ta vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 så ut som et bra prosjekt det er jeg har en mellompotte liggende, "walker" er merket. Er ikke helt sikker på tilstanden da jeg ikke brukte bilen det sto på så mye ta å sjekk tilstand hvis du tar tid da, og send en PM om det er verdt å ta vare på det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 er så heldig at jeg ikke har en garasje utafor huset mitt, så driver å leiter rundt etter et sted å stå nå.. fy flate å dritt det er rundt her leiter også etter venstre grøftelys til seidl fronten min ! eller begge hvis det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 nå driver jeg å klundrer litt ute her, forslag til hvordan jeg kan få opp bagasjelokket uten å bruke knappen ? den reagerer ikke når jeg trykker, ingen av nøklene mine får vridd om låsen, men den har vært åpen hele tiden.. og tenkt litt på eksos.. siden jeg ikke er så jævla skilla på sveising, lurer jeg litt på å bygge rak rør, men siden bilen må til EU-godkjenning for å få skilter lurer jeg litt på om rakrør kan by på problemer hos eu-godkjenning..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 lykke til med eu godkjening med rak rør;=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 lykke til med eu godkjening med rak rør;=) blir nok sportssystem fra simons hvis leverandør til norge klarer å ordne det passer eksos fra preface til face ? eller er det snakk om modding ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 Nye dempere og fjører bestilt falt på FK CupKit 45mm stag og 60/40 senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå