Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nyvaska ja ;) skal bli blankere bak der med ny lakk :P han går media vett, så gromt kamera kom han hjem med og, synd skolen er slutt, hakke penger til å kjøpe meg kamera til 10 lapper :(

skal forresten ut å bytte dempere og fjører foran nå :D

• Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hehe, koster da ikke 10 lapper for et SLR-kamrea nå til dags. For 5000,- får du det du trenger for å ta gode bilbilder ;)

da bruker jeg heller 5000,- på bilen ;) så får fotografene bare stille opp :P

Skrevet

da var senk og felger bytta foran også :)

tok en liten prøvetur også, foran virka det greit, men turte ikke dra på noe veldig pga to dunkelyder når jeg ga gass og bremsa.. som i: gi gass = "dunk dunk" bak, bremse = "dunk dunk" bak.. kan det være dempern bak som flytter på seg ? :s

par bilder med hvite felger rundbaut :)'

eztj5umrztjo1feeyu90.jpg

34bqbm89j1o17ruhklqh.jpg

Skrevet
Ble bra detta richi ;) Du for jo kjøpt Canon 1000 til 3999,- speilreflekskamera, med 10.1 mpx. :)

jo, men som sagt spanderer jeg heller da 4000 på bilen ;) så får fotografene stille opp :)

men liker ikke helt den "dunk dunk" lyden som kommer bakfra :s

Skrevet

Hehe, ja bedre det, skal kjøpe meg anlegg nå tenkte jeg, blir ikke noe av med den CD-spilleren, passa ikke med ledninga som jeg hadde i bilen.. :S Hmm.. ja det hørtes rart ut, sikker på at demperne ligger riktig i skåla? Høres veldig rart ut.. Kan være at demperne sitter løst, så når du akser eller bremser, så forskyver demperne seg.. veldig rart i hvertfall.. Dette skjedde når du hadde bytta til senkesettet?

Skrevet
Hehe, ja bedre det, skal kjøpe meg anlegg nå tenkte jeg, blir ikke noe av med den CD-spilleren, passa ikke med ledninga som jeg hadde i bilen.. :S Hmm.. ja det hørtes rart ut, sikker på at demperne ligger riktig i skåla? Høres veldig rart ut.. Kan være at demperne sitter løst, så når du akser eller bremser, så forskyver demperne seg.. veldig rart i hvertfall.. Dette skjedde når du hadde bytta til senkesettet?

bra det ;) hadde planer om å handle anlegg i mårra, men lønna ville visst ikke det :s

ligger riktig i skåla ? dempern bak skal skrus fast med bolt nederst, og går opp i tårnet etterpå.. der sitter den i den foringa (som forøvrig er helt ny).. skal få noen til å titte på det, kjedelig om det er noe føkka :(

Skrevet
Felgene ble herlig =D Angrer litt på at jeg solgte dem nå som jeg har svart bil igjen =P

heheh :P er sinnsykt fornøyd med dem selv, selv om det skulle være 10x16 bak, og litt større foran :P fått solgt borbet jula forresten ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...