Gå til innhold

BMW E30 325i *project SKILTER*

Richirich
 Share

Anbefalte innlegg

nyvaska ja ;) skal bli blankere bak der med ny lakk :P han går media vett, så gromt kamera kom han hjem med og, synd skolen er slutt, hakke penger til å kjøpe meg kamera til 10 lapper :(

skal forresten ut å bytte dempere og fjører foran nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var senk og felger bytta foran også :)

tok en liten prøvetur også, foran virka det greit, men turte ikke dra på noe veldig pga to dunkelyder når jeg ga gass og bremsa.. som i: gi gass = "dunk dunk" bak, bremse = "dunk dunk" bak.. kan det være dempern bak som flytter på seg ? :s

par bilder med hvite felger rundbaut :)'

eztj5umrztjo1feeyu90.jpg

34bqbm89j1o17ruhklqh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra detta richi ;) Du for jo kjøpt Canon 1000 til 3999,- speilreflekskamera, med 10.1 mpx. :)

jo, men som sagt spanderer jeg heller da 4000 på bilen ;) så får fotografene stille opp :)

men liker ikke helt den "dunk dunk" lyden som kommer bakfra :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja bedre det, skal kjøpe meg anlegg nå tenkte jeg, blir ikke noe av med den CD-spilleren, passa ikke med ledninga som jeg hadde i bilen.. :S Hmm.. ja det hørtes rart ut, sikker på at demperne ligger riktig i skåla? Høres veldig rart ut.. Kan være at demperne sitter løst, så når du akser eller bremser, så forskyver demperne seg.. veldig rart i hvertfall.. Dette skjedde når du hadde bytta til senkesettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja bedre det, skal kjøpe meg anlegg nå tenkte jeg, blir ikke noe av med den CD-spilleren, passa ikke med ledninga som jeg hadde i bilen.. :S Hmm.. ja det hørtes rart ut, sikker på at demperne ligger riktig i skåla? Høres veldig rart ut.. Kan være at demperne sitter løst, så når du akser eller bremser, så forskyver demperne seg.. veldig rart i hvertfall.. Dette skjedde når du hadde bytta til senkesettet?

bra det ;) hadde planer om å handle anlegg i mårra, men lønna ville visst ikke det :s

ligger riktig i skåla ? dempern bak skal skrus fast med bolt nederst, og går opp i tårnet etterpå.. der sitter den i den foringa (som forøvrig er helt ny).. skal få noen til å titte på det, kjedelig om det er noe føkka :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...