Richirich Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 nyvaska ja skal bli blankere bak der med ny lakk han går media vett, så gromt kamera kom han hjem med og, synd skolen er slutt, hakke penger til å kjøpe meg kamera til 10 lapper skal forresten ut å bytte dempere og fjører foran nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Hehe, koster da ikke 10 lapper for et SLR-kamrea nå til dags. For 5000,- får du det du trenger for å ta gode bilbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Hehe, koster da ikke 10 lapper for et SLR-kamrea nå til dags. For 5000,- får du det du trenger for å ta gode bilbilder da bruker jeg heller 5000,- på bilen så får fotografene bare stille opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Hehe, akkurat samme tankegang har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Hehe, akkurat samme tankegang har jeg men da stikker jeg ut, skal få tatt no bilder når jeg er ferdig og litt underveis hvis mitt kamera vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 da var senk og felger bytta foran også tok en liten prøvetur også, foran virka det greit, men turte ikke dra på noe veldig pga to dunkelyder når jeg ga gass og bremsa.. som i: gi gass = "dunk dunk" bak, bremse = "dunk dunk" bak.. kan det være dempern bak som flytter på seg ? :s par bilder med hvite felger rundbaut :)' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Ble bra detta richi Du for jo kjøpt Canon 1000 til 3999,- speilreflekskamera, med 10.1 mpx. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Ble bra detta richi Du for jo kjøpt Canon 1000 til 3999,- speilreflekskamera, med 10.1 mpx. jo, men som sagt spanderer jeg heller da 4000 på bilen så får fotografene stille opp men liker ikke helt den "dunk dunk" lyden som kommer bakfra :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Hehe, ja bedre det, skal kjøpe meg anlegg nå tenkte jeg, blir ikke noe av med den CD-spilleren, passa ikke med ledninga som jeg hadde i bilen.. :S Hmm.. ja det hørtes rart ut, sikker på at demperne ligger riktig i skåla? Høres veldig rart ut.. Kan være at demperne sitter løst, så når du akser eller bremser, så forskyver demperne seg.. veldig rart i hvertfall.. Dette skjedde når du hadde bytta til senkesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Hehe, ja bedre det, skal kjøpe meg anlegg nå tenkte jeg, blir ikke noe av med den CD-spilleren, passa ikke med ledninga som jeg hadde i bilen.. :S Hmm.. ja det hørtes rart ut, sikker på at demperne ligger riktig i skåla? Høres veldig rart ut.. Kan være at demperne sitter løst, så når du akser eller bremser, så forskyver demperne seg.. veldig rart i hvertfall.. Dette skjedde når du hadde bytta til senkesettet? bra det hadde planer om å handle anlegg i mårra, men lønna ville visst ikke det :s ligger riktig i skåla ? dempern bak skal skrus fast med bolt nederst, og går opp i tårnet etterpå.. der sitter den i den foringa (som forøvrig er helt ny).. skal få noen til å titte på det, kjedelig om det er noe føkka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Åja, sitter sånn ja.. Faen så merkelig.. Typisk det.. alltid skal det være ett eller annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Angående dunkelyden, så ville jeg ha sjekket traversforingene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Angående dunkelyden, så ville jeg ha sjekket traversforingene! skal ta en titt i mårra kveld tenker jeg.. regner med den må byttes..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Felgene ble herlig =D Angrer litt på at jeg solgte dem nå som jeg har svart bil igjen =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Felgene ble herlig =D Angrer litt på at jeg solgte dem nå som jeg har svart bil igjen =P heheh er sinnsykt fornøyd med dem selv, selv om det skulle være 10x16 bak, og litt større foran fått solgt borbet jula forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå