Richirich Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Dezent A eller Alutec Pole heter felgene =D kom på det nuh... Eiker har felgene ihvertfall, mulig de skaffer senterdeksler også. Kan jo høre med dem (=http://www.eiker.no/Default.asp?ItemID=1087 fant ut av felgene ja de er vel originalt grå, og jeg må evt da pulverlakkere dekslene, noe jeg tror jeg dropper hvertfall i første omgang hvis jeg trenger prøveskilter for å taue kjører jeg liksågodt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Ser ikke så værst ut uten deksler heller syns nå jeg^^ hehe. Ja da kan man likegodt kjøre =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 vært å henta bilen i dag fy flate så digg det var å legge'n ut fra gar'n der den stod, fra bensinstasjon, og fra rundkjøringene bremsene virka litt rare, kan sikkert ha noe å gjøre med at bilen har stått i 4mnd..? ellers kom det ingen senk i dag heller, så blir vel heller slapt i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Bremsene kan ha satt seg om bilen har stått lenge. ville ha gått over bremsene og smurt de opp om de ikke oppfører seg som de pleier, ville ihvertfall demonter og sett over. Dumt om de ligger på slik at de går varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Bremsene kan ha satt seg om bilen har stått lenge. ville ha gått over bremsene og smurt de opp om de ikke oppfører seg som de pleier, ville ihvertfall demonter og sett over. Dumt om de ligger på slik at de går varme. veit, kan være farlig osv.. men bilen skal ikke kjøres mye mer før dempere osv skal byttes, så tar det når den tid kommer.. i dag har jeg og nabo'n fikla litt mer med ledningsstyret.. fant ut at den som satte sammen ledningsnettet etter demontering ikke har gjort jobben sin veldig bra.. alt er kobla helt mongo.. finner stadig nye lednings-ender jeg vil vite hva er til bl.a. en ledning som ligger fra under rattet (tenninga regner jeg med) og gjennom dashen bort til den sølvfarga boksen ved hanskerommet som gjør at motoren ikke starter, selv om alt annet går som det skal (ved oppstart).. annen ting vi fant ut var at takluka, vifta og el-vinduene er kobla rett på batteriet, ikke gjennom unloader-releet.. planen er hvertfall å rydde opp i ledningshelvete en gang.. ellers har jeg problemer med blinklys, varselblink funker, men skjer ikke stort når jeg vipper hendelen opp/ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 idag har posten nok en gang vært tom for senkesett, så jeg har bedt om å få sporingsnummer på pakka som skulle vært sendt forrige uke, og da evt penga tilbake.. gidder ikke vente mer, handler heller et annet sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 åhh.. nå får jeg lyst å dra bort til fyren som kobla om alt mulig i bilen min litt juling ! dagens var å koble opp el-vinduer og takluke mot unloader releet slik det står i koblingsskjemaet.. når dette er gjort og vi kobla på strøm skjedde det ingenting med hverken vinduer eller takluke.. vi fant ut at UL-releet som skal sitte i K5 manglet, og flytter over et rele fra en annen plass (dette kan ha vært dumt).. skjedde heller ingenting da, målte strøm i koblingspunktet under dashen, ingenting.. etter litt om og men satte vi tilbake releet vi "lånte" på sin opprinnelige plass, og prøvde tenninga.. nå er det plutselig null strøm å finne.. det kommer klikkelyder fra toppen området (spesielt).. kan hele dritten ha kortslutta ? evt andre ting ? hjeeeelp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 tenker at når lønna kommer blir det handling av nye relèer og sikringer, vil bytte ut alt, og koble opp slik ting skal være.. venter fortsatt på den pakka, men får vel bare leve i håpet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 da har jeg fått pakke, med riktige dempere ! nå mangler jeg bare TUV-papirene -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 da er bilen snart på vei opp på bukker, skal prøve å få tatt noen bilder underveis og med sommersko på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Digg =D masse bilder^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Digg =D masse bilder^^ hehe senk bak er bytta, fikk litt problemer med de originale fjørene som satt der, knekt og helvete men vinkelsliper er tingen ! sitter å venter på bilder fra fotografen, kommer så fort jeg har dem sinnsykt fornøyd med høyde og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 da fotografen ikke møtte opp på msn i går kveld var jeg tidlig ute for å ta noen bilder av hvordan det ble etter bytting av dempere og fjører bak + sommersko originalt: kappes ! nytt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 noen som har en oversikt eller noe over hvordan relèer som finnes i sikringsboksen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 uansett, nå har jeg lyst på m-tech2 front, ræv og skjørt ! hvor bestiller jeg billigst mulig ? evt om noen har noe liggende..? er ikke rik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå