Clerion Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Dette er preface sant? Det er ett HELVETE å oppdrive =p Men jeg har straks ett komplett kit hjemme i garasjen^^ Felgene blei feite på bilen din syns jeg =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Dette er preface sant? Det er ett HELVETE å oppdrive =p Men jeg har straks ett komplett kit hjemme i garasjen^^ Felgene blei feite på bilen din syns jeg =D er nok en 89' modell kan nok hende lommeboka må bli litt feitere før jeg begynner å tenke på m-tech veldig fornøyd med felgene ja ! tipper det blir bytting foran i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 har begynt å titte litt på stereo også.. da det meste jeg hadde fra før ble puttet i russebilen og stjelt må det handles nytt.. spiller blir en eldre modell pioneer ph800 (noe i den duren), resten skal bestå av DLS når det er ferdig.. blir nok 3-kanals forsterker på 2x65W + 1x170W, 2-veis frontsett og sikkert en grom-basser etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Ja richard, få på noe annet plastikk utvendig, mtech2 er jo genialt på e30 Ellers så jo bilen veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Ja richard, få på noe annet plastikk utvendig, mtech2 er jo genialt på e30 Ellers så jo bilen veldig bra ut se hvor lenge jeg evt beholder bilen og om det er noe jobb som venter på meg.. ferdig på skolen nå vett, men hører ingenting fra stedene jeg har søkt jobb :s har sett litt på m-tech2, men går for stereo før det faktisk.. klarer ikke kjøre bil uten lyd men m-tech2 står absolutt høyt på lista.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 M-Tech 2 > Stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 M-Tech 2 > Stereo noen er litt mer interessert i lyd enn andre men m-tech2 står som sagt høyt.. og jeg har liksom et sett styling allerede, så blir nok stereo først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Hehe, er sant det Blir nok bra hvis du har planer om m-tech etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 spent på hvordan det blir med seidl også faktisk.. har bare sett jalla-løsninger på det.. feks lyst gitter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 skal snart på biltilsynet for å godkjenne senk.. er det noen som har erfaringer med "slappe" kontrollører i området rundt Eidsvoll ? gjør meg ingenting om jeg må kjøre et par timer, bilen er litt lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 fant plutselig ut at eksamens oppgaven min er litt mer omfattende enn jeg hadde trodd, så skjer nok ikke noe med bilen før onsdag tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 noen som veit om det er lastavhengig bremseventil på bilen min ? må jo justeres mtp godkjenning hos BT, hvis det er sånn at bilen har sånn da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 brutter måtte selvfølgelig ha med meg og bilen i sin eksamens oppgave, så ble det tatt no pics.. med kjent t-skjorte skille synes bildet ble litt kult faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Tøft bilde, bilen så blank ut også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Veldig kult bilde, regner med at broren din går Medier og kommunikasjon? Bilen så GROM ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå