Gå til innhold

BMW E30 325i *project SKILTER*

Richirich
 Share

Anbefalte innlegg

i dag ble det ikke kjempe masse tid før jobb og dritt, så tenkte jeg skulle prøve meg på litt sete-pleie :)

kjøpte inn Autoglyms lether cleaner og lether cream i går, og måtte gi det en shot :P

begynte med å vaske og støvsuge alle setene, så sprayet jeg på lether cleaner og fordelte det kjapt utover med tørr klut.. dermed fant jeg frem lether cream'en, tok litt og litt i en klut, og smører utover.. lar det trekke inn i noen minutter, og "polerer" med en annen klut :P (må jo ha hundre kluter til det her :P )

merket at de slitte delene av setene ikke ble noe veldig mye bedre, men de mindre slitte ble ganske bra :D

også et par dårlig mobilbilder..

ympygtvt13drdcwaf13a.jpg

s7querx6yuz0zo79rk0q.jpg

fwnr2cbavl0f33fig0do.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i dag har jeg hatt på prøveskilter, og kjørt litt rundt :) førsteinntrykket var at det kjentes ut som den "svevde" på veien, og svingte nærmest av seg selv.. tenkte ikke så mye over det, men stoppa og fikk se at spissinga er jo helt på jordet !! noe sånt sto dekka: /// |||

er det noen enkel måte å justere det på selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg hatt på prøveskilter, og kjørt litt rundt :) førsteinntrykket var at det kjentes ut som den "svevde" på veien, og svingte nærmest av seg selv.. tenkte ikke så mye over det, men stoppa og fikk se at spissinga er jo helt på jordet !! noe sånt sto dekka: /// |||

er det noen enkel måte å justere det på selv ?

Er nok lettest å få verkstad til å gjør dette om du vil ha det perfekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo ett hav av plastikk. Så ikke rart at det slår. Du har ikke annet enn mørke bilder av klaring i bue forran og bak, etter senk har satt seg. Så vanskelig å bedømme om du har et sigent 60/40 sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare selge bilen som den er nå, og kjøpe en annen e30 325i coupe, isteden for 4 dørs..? Synes du har problemer med denna bilen helke tia jeg.. :P Synes ikke den plastikken der kler noen biler, ihvertfall vis du beholder bilen, bytt til noe mer kledelig og ikke seidl rieger og det tullet der.. Mtech1 eller 2 hadde gjort seg ;)

Ellers er det jo en veldig pen farge på bilen, en farge jeg bare har sett en av fra før på e30. Felga er jo smooth på e30 ;)

Skal ikke så mye til før den kunne blitt perfekt, hvertfall utsendemessig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer aldri til å selge bilen sånn den står nå, da har jeg allerede driti meg ut økonomisk, kan ikke tape mange tusen på den her.. finner alltids noe småtteri, men ordner det meste jeg finner.. skal jo tross alt på EU før jeg får skilter, så..

seidl greiene står på fordi jeg ikke gidder bruke 15 000,- på m-tech2, jeg mener det er idiotisk å bruke penger på det, hvertfall for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...