Richirich Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 der klarte du å friste meg hvertfall! tøffe felger det der synes de var ordentlig tøffe selv, gleder meg vilt til å montere de på bilen, venter bare på senk nå menneh, erfaringer med autobb.no ? hakke hørt noe fra dem :s står at bestillingsvare skal ta 5-7dager før de har på lager, og de sender fortløpende.. hvis leverandør ikke har på lager gir de beskjed.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 tøffe felger hvor mye måtte du ut med for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 tøffe felger hvor mye måtte du ut med for de? bytta med borbet a i samme dim, og fikk 2k imellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 åja.. hvilken pris tipper du på at de er verdt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 åja..hvilken pris tipper du på at de er verdt da? ingen aning, bryr meg lite bare de ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 noen som har erfaringer med autobb.no ?? Venter veldig på senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 tøffe felger hvor mye måtte du ut med for de? bytta med borbet a i samme dim, og fikk 2k imellom Og takk for det Håper du blir fornøyd med felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 tøffe felger hvor mye måtte du ut med for de? bytta med borbet a i samme dim, og fikk 2k imellom Og takk for det Håper du blir fornøyd med felgene! takk det samme ja gleder meg som en unge til å få bilen på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 tøffe felger hvor mye måtte du ut med for de? bytta med borbet a i samme dim, og fikk 2k imellom Og takk for det Håper du blir fornøyd med felgene! takk det samme ja gleder meg som en unge til å få bilen på veien Me2 ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 måtte ut å kjøre søstern til toget i dag tidlig, så tenkte jeg kunne fyre opp bimmern når jeg først var utover også mekka jeg en liten film må vel utover en tur etterpå og starte med låsene tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Høres fin ut den lyden der: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 ja, synes ikke den er overdrevent ..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Fyyyyytte helvete så deilig =D Overdrevent nei? akkurat slik det skal være jo, etter min mening. Simons anlegg du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Fyyyyytte helvete så deilig =DOverdrevent nei? akkurat slik det skal være jo, etter min mening. Simons anlegg du hadde? :D består av en haug med simons 2.5" rør, lyddemper midt på, og bakpotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 i går fiksa jeg forresten bakluka, satte inn ny lås osv digg å kunne låse den resten av låsene skal mest sannsynlig på iløpet av idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå