Gå til innhold

BMW E30 325i *project SKILTER*

Richirich
 Share

Anbefalte innlegg

da har hele bilen nye låser :D

fant ut vi skulle ta av ratter for å bytte tenningslåsen, men fant ut at vi ikke trengte det egentlig :P

men fant ut når ratter var av hvorfor tuta mi ikke funker ! mangler en dings inni der ! noen som har en delebil som kan ha den mekanismen ? skal se om jeg får ordna bilde av den :)

bilde av ny tenningslås montert, og ring rundt der jeg mangler en del :)

6ekcw7md89bx7qxvtgv5.jpg

sleit litt med dørlåsene, da den "klemma" var et helvete når høla i døra er så man helst skulle hatt slangearmer :o:P men alle låsene er hvertfall bytta, nå har jeg et nøkkelsett som funker ! :D

ellers titta vi litt på at bilen har problemer med tomgang når den er kald, tomgangsmotor skal ordnes hos høggern asap ! hvis ingen har en liggende ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk takk

null problem ;)

halvveis planer for neste helg (om senk ikke kommer) blir å renske opp i ledninger og diverse tekniske ting, og kanskje få stereo til å funke :P aldri hatt fungerende stereo mens jeg har hatt bilen, utrolig kjedelig :P

men alarm skal hvertfall ut, den har allerede laga trøbbel for blinklysa mine :P kobla den liksom ut, uten å fjerne den fra bilen, men visst faen føkker den opp enda -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilket senkesett du har på bilen nå da? skal ikke selge når du har fått nytt? veit du om det passer på 320coupe foresten? eller noen andre som vet? har 325 bakstiling så det er sagt

ingen aning på hva som sitter på :P hakke hatt av hjula enda faktisk :o

står 60/40 senk på, aner ikke merke eller sånn, hakke no papirer på det heller .. aner ikke om de passer, har du samma bakstilling som meg skulle det vel passe greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...