Richirich Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Få se et bilde med de på snart a gidder ikke sette dem på før jeg får senken, er så mye styr med av og på bil hele tia men senken skulle visst bli sendt i dag, så kommer nok bilder i nærmeste fremtid ble bare halvveis vask, da søstern måtte hentes på toget -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Da har jeg vært hos BMW å henta låsesett skal mest sannsynlig i vei å fikse nye felger etterpå betalte du for det ? må ha det selv snart tror eg hehe eg kan starte bilen og ta nøkelen ut og gå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 betalte 2022kr for hele settet da er det nok på tide å bytte ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 blir bra dette. Gromt felgvalg Send meg pm hvis du vil ha best pris på forsikring på den russebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 blir bra dette. Gromt felgvalg Send meg pm hvis du vil ha best pris på forsikring på den russebilen ja, veldig spent på hvordan felgene blir på bilen driver å leiter etter forsikring ja, PM sendes om 1min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 i dag rensa jeg opp tomgangsregulatoren, skal funke bedre hvertfall også tok jeg med meg en felg å satte foran tror det skal bli gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Gromt med compomotive! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Gromt med compomotive! veldig fornøyd mye tror folk jeg må ut med for lakkering av front og skjerm bak ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 fikk nettopp en hyggelig melding fra kemnerkontoret også fant jeg et par ubrukte supersport bakfjører som senker 40mm om noen skulle være interesserte, mot noen kroner hakke papirer på dem, men skal være greit å oppdrive litt dårlige bilder, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 i dag rensa jeg opp tomgangsregulatoren, skal funke bedre hvertfall også tok jeg med meg en felg å satte foran tror det skal bli gromt Niiiice, detta blir dritbra! Mye bedre enn på min^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 heheh desverre kom det ingen senk i dag , også er det jobb torsdag og fredag, men kanskje man får gjort litt på kvelden bilen skal være klar til skilter når påsken er over håper jeg men så er det russetid, så venter med skilter til 18.mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 da kom senken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 bra du fekk senken da du får si ifra om du vil selge den gamle;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 ja, fint å ha den i hus men mangler TÜV-papirer :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 nå har jeg bestilt litt smått hos koed også skal jeg prøve meg på bytting av dempere og fjører bak i mårra jævla spent, aldri prøvd før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå