Gå til innhold

BMW E30 325i *project SKILTER*

Richirich
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fri fra skolen i dag + fint vær, da har jeg og nabon drevet på litt med fangern :) pussa ned, spray-sparkel (for å tette steinsprut), pussa, spray-sparkel, står nå med sparkel på, skal pusses ned igjen i nærmeste fremtid, resterende skader sparkles, også blir det forsterkning med byggskum før lakkering :)

slik står den nå:

jgsqfe0k9y7s6p9f1a08.jpg

hj5cyfodjq681i0wm8w3.jpg

n0s3qfffz2dmze3d1xml.jpg

skade:

6hkplo85cbi9m1vrj1ij.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

nå har det vært stille en stund gitt.. starta på russetia og all dritten der..

hatt noen alkohol-frie dager som jeg gjerne skulle brukt til ordning av bil, men har enda ikke fått senken :(

var innom biltilsynet her om dagen med russebilen, og benyttet anledningen til å høre litt om visning og dritt.. fant ut da jeg så hølet nedi "bremse-testeren" at fangern og skjørta går til helvete om det er montert ved visning..

mulig å møte opp uten skjørt og fanger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bruk penga på sparkel og lakk, kjøp noe annet!

orginalfanger f.eks;)

- 1992 316i/318i Touring, more to come prosjekt!

x 1988 325ix touring *savn*

Tyske biler SKAL være anonyme. Om man vil ha en "in your face, plast rakett med vinger og vinyl" så kjøper man en civic!

Hvor står denne regelen???

Det er jo godt vi har noen som kan fortelle oss hva vi SKAL gjøre, og hvordan bilene våre SKAL se ut.. :whatever:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

nå håper jeg at det kommer pakke med senk i mårra, begynner å bli litt utålmodig :( og like kjedelig å sjekke postkassa hver dag -.-

tenker å bytte om dempere + fjærer, også ta med bilen hjem, så jeg får gjort litt .. er for eksempel en hel haug med alarm-ledninger som skal vekk, også skal det ordnes opp en del innvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...