Richirich Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 og selvfølgelig måtte jeg brekke med bilen til mutter så jeg havna i snøfonna heldigvis ingen skader, og heller greit å komme seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 også gjorde jeg en grei deal i dag, NYE grøftelys til seidl fangern + chrome stabstag = 400 gronkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 da var jeg smart og sjekka opp om jeg hadde fått riktig senk før jeg skulle sette det på, og fant ut at jeg hadde fått til 45mm fjærbein håper Bjørn er rask med å ordne 51mm til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 fri fra skolen i dag + fint vær, da har jeg og nabon drevet på litt med fangern pussa ned, spray-sparkel (for å tette steinsprut), pussa, spray-sparkel, står nå med sparkel på, skal pusses ned igjen i nærmeste fremtid, resterende skader sparkles, også blir det forsterkning med byggskum før lakkering slik står den nå: skade: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 nå har det vært stille en stund gitt.. starta på russetia og all dritten der.. hatt noen alkohol-frie dager som jeg gjerne skulle brukt til ordning av bil, men har enda ikke fått senken var innom biltilsynet her om dagen med russebilen, og benyttet anledningen til å høre litt om visning og dritt.. fant ut da jeg så hølet nedi "bremse-testeren" at fangern og skjørta går til helvete om det er montert ved visning.. mulig å møte opp uten skjørt og fanger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 må for all del ikke ødelegge et klenodie av en e30 med en sånn fanger! det er min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Går du på skole? Er sikkert ferdig i år du da sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 hadde jeg hatt penger osv hadde fangern vært bytta for lenge sia går på skole vett, siste året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 ikke bruk penga på sparkel og lakk, kjøp noe annet! orginalfanger f.eks;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 og de "nye" fangerene må ikke lakkeres eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun_W Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 ikke bruk penga på sparkel og lakk, kjøp noe annet! orginalfanger f.eks;) _________________ - 1992 316i/318i Touring, more to come prosjekt! x 1988 325ix touring *savn* Tyske biler SKAL være anonyme. Om man vil ha en "in your face, plast rakett med vinger og vinyl" så kjøper man en civic! Hvor står denne regelen??? Det er jo godt vi har noen som kan fortelle oss hva vi SKAL gjøre, og hvordan bilene våre SKAL se ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Hvor mye betalte du for hele eksosen? Driver å sikler på et slik anlegg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Hvor mye betalte du for hele eksosen? Driver å sikler på et slik anlegg selv! betalte 2 lapper eller noe ca.. snekra sjæl da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 det var fra grenrør vel og merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 nå håper jeg at det kommer pakke med senk i mårra, begynner å bli litt utålmodig og like kjedelig å sjekke postkassa hver dag -.- tenker å bytte om dempere + fjærer, også ta med bilen hjem, så jeg får gjort litt .. er for eksempel en hel haug med alarm-ledninger som skal vekk, også skal det ordnes opp en del innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå