Gå til innhold

BMW E30 325i *project SKILTER*

Richirich
 Share

Anbefalte innlegg

var på rebusløp med russen i går, og plutselig begynte olje-lampa å lyse og skrike.. vi kjørte til første og beste bensinstasjon og fylte olje.. 5min etterpå begynner en skikkelig "KLÆKK KLÆKK"-lyd.. noen som mente det var rådebank, men ikke veit jeg.. ufint uansett.. så nå ble det gå-russ :P tviler på at vi kaster inn ny motor, så da var det masse penger rett i vasken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mye ga du for senkesettet?? Har likt på min, så måtte bare høre :) Synd det der med motoren da.. :( Men synes fortsatt du skal bytte til mtech2 .. :P

ga 3 000,- for senken, men hakke fått den enda -.-

litt kjedelig med motoren ja, skal se på det i mårra..

kondolerer forresten, jævla leit :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å lære seg da? Gøy er det! :P

joa, men gidder ikke lære meg motor i en gammal transporter :P

tipper det blir prøving og feiling med prosjekt en gang økonomien tilsier det ;) men er veldig keen på å lære mer, også en grunn til at jeg er litt hissig for at senken min aldri kommer.. skal bli gøy å bytte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det richard.

Hvor er det du driver med bilen? Muttern prata på at du dreiv på Minnesund, stemmer det? :) Synes i hvertfall bilen din er pen, utenatt baklykta, men det skal du vel bytte ut?.. Gleder meg til og begynne med bilen min snart, blir litt godt og ha noe annet og tenke på.. :) Spent på og høre hva som feiler motoren din, men vis det var "klakk klakk" lyd, lurer jeg litt på om det ikke er rådebank du har fått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det richard.

Hvor er det du driver med bilen? Muttern prata på at du dreiv på Minnesund, stemmer det? :) Synes i hvertfall bilen din er pen, utenatt baklykta, men det skal du vel bytte ut?.. Gleder meg til og begynne med bilen min snart, blir litt godt og ha noe annet og tenke på.. :) Spent på og høre hva som feiler motoren din, men vis det var "klakk klakk" lyd, lurer jeg litt på om det ikke er rådebank du har fått..

tror det kan være greit å få tenkt på noe annet ja..

driver på dokken, eller.. snart ferdig der.. siste jeg gjør der er å bytte senken.. :P

se gjennom posten, så ser du at lyktene er bytta og ødelagt ;)

er russebilen som har herpa motor ;) bilen min står pent oppstilt blant masse rallycross biler xD skiller seg litt ut fra vraka kan man si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åfyfaen.....Ble redd nå selv, trodde det var motoren i bimmer`n som hadde gått til helvete =p Saran....

Jaja^^ Samma faen med russebilen, er igjen 3 dager =p

+1! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...