JuB Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Dette må jeg også vite, fikk bilen tilbake fra "hjerneoptimalisering" idag, så var klokka nullet seg
Hansh Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Er bare å vri på en av knappene i instrumentpanelet (entenden som nullstiller km eller den andre). Måtte lese i instruksjonboken for noen uker siden for å finne det ut selv.. Ikke akkurat intuitivt!
codex Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Som Hansh sier, du har 2 stk du kan "knotter" den ene nullstiller du km telleren. og den andre er til klokka. Den til høyre av de 2 blir vell da til klokka mener jeg på, vri og hold for å forandre på tida
Hansh Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Den til høyre skal stemme ja, bra noen kunne fylle inn litt!
kokfesk Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Men den stiller klokka i instumentpanelet, ikke i radioen. Har bruksanvisninga til radioen, men der står det at man skal se i den til bilen og den har jeg ikke.
codex Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Hos meg stiller den knotten begge klokker, samtidig. Så da vet ikke jeg mer Det er orginal radio/cd spiller det er snakk om ?
kokfesk Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 ja det er det. hmm....da får jeg prøve en gang til tror jeg.
Beven Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Det er en treghet mellom de to klokkene. Først når du slipper "justeringsknoppen" synkroniserer klokkene seg. Slik er det hos meg værtfall.
Kjennern Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Har du navi så gjør du det i SET menyen, om ikke så stiller du den med den knotten til høyre som beskrevet over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå