Gå til innhold

Min z4 roadster (nye bilder side 18) SOLGT...


 Share

Anbefalte innlegg

Har kjørt på Nesodden et par ganger med den forrige bilen. Morsomme veier der ja! Må se på den du hadde på kartet der også.

Clay er en slags leireklump en bruker sammen med såpevann på sprayflaske. Når en glir denne leireklumpen over ujevnheter (møkk) i lakken, fester dette seg til clayen. Typisk asfaltklumper osv. Etter en har gått over med clay merker en stor forskjell på hvor glatt lakken er. Da har du et perfekt grunnlag for polering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en først er inne på z4.. Har selv planer om å kjøpe en slik, men etter å ha lest litt rundt på z4-forum ser eg at en del som mener det er litt snaut med benplass. Og siden eg er 190+ høy så lurer eg litt på om eg får plass, og samtidig mulighet for komfortabel sittestilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er 190 tror jeg du vil få litt problemer faktisk.

Jeg er 184, men ganske lang i beina. Jeg har setet så langt bak det går, og sitter da i slik kjørestilling som faktisk blir anbefalt. i e46en hadde jeg nok setet ett eller to hakk lenger bak, samt ryggen vippet lenger ned.

Det beste er nok bare å prøvesitte/ta en prøvetur i en, og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fikk plass. Og etter en liten prøvetur med taket nede, så var eg solgt.. Så på torsdag blir eg z4-eier eg også 8)

Btw, 2.2 ltr, svart, kjørt 59k.. Med rødt skinninteriør... Sikker på at din står i garasjen enda?... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fikk plass. Og etter en liten prøvetur med taket nede, så var eg solgt.. Så på torsdag blir eg z4-eier eg også 8)

Btw, 2.2 ltr, svart, kjørt 59k.. Med rødt skinninteriør... Sikker på at din står i garasjen enda?... :D

Den som lå på finn nå? med navigasjon?

Så strøken ut den! Gratulerer, med grombil i den tøffeste fargekombinasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...