Gå til innhold

Min z4 roadster (nye bilder side 18) SOLGT...


 Share

Anbefalte innlegg

synes det er fet lyd i den originale eksosen jeg, men mulig eksosen er endret på facelift kanskje. Savner dog litt mer snerr på høyt turtall. Men som karen hos bmw sa, lyden skal tilfredstille både fjortissene(meg) og mannen med hatt.

skulle jeg beholdt bilen min i noen år til hadde jeg lett kostet på den et ess system( men de lager ikke til facelift motorene enda).

Sier ikke bankene man skal bruke penger da? bare til å få det montert. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fin lyd i den, men jeg er vel mulig litt fjortiss, som deg, og synes det er moro med litt ekstra :)

Har ingen planer om å dukke opp på "Luksusfellen" med det første, så tror det er best jeg står over ESS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er inne på ESS...

Stoppa på en Shell og fylte bensin i dag, og akkurat da kommer det en helt lik z4 inn på stasjonen. Svart, med aerofront osv akkurat som min, men med hvite blink bak og på siden, og svarte M-seter.

Jeg måtte jo kommentere med "Bra valg av bil", og dermed var praten i gang. Han syntes 2.2 litern var litt liten han da, så han hadde en 3 liter.

"Har du lyst til å prøve den en tur på ringveien?"

"..ehhh, ja gjerne!!"

Så jeg hoppet inn bak rattet. Denne hadde automatkassa, noe som var like greit fant jeg fort ut. Det var nemlig helt ok å ha begge hendene på rattet. :)

Var helt rå akselerasjon i alle hastigheter, og jeg syntes jeg hørte litt vining under panseret, så jeg måtte jo spørre om den var orginal. Og det var den jo ikke! Her var det kompressor fra ESS :D

Satan for et drag :) Jeg glisa fra øre til øre hver gang jeg bare toutchet gassen :D Det var ikke mulig å unngå hjulspinn i rundkjøringer og ut på hovedveien. Hadde vel egentlig hjulspinn ved forbikjøringer i 80 også :P

(Noe grunnet 16" vinterhjul vil jeg tro da, i tillegg til hans oppfordringer om å klemme gassen i bunnen :lol: )

Jeg kan vel konkludere med at jeg IKKE hadde hatt godt av noe sånt...

Jeg fikk gitt noen tips om bimmers, bmwccn og banekjøring, så det kan jo hende han dukker opp etter hvert.

Makan til fyr, som bare lar meg prøvekjøre etter et par "Hei" og "Hallo" på en bensinstasjon :) Et godt forbilde for bmw og Z-eiere :)

ESS frister nå enda mer enn før.... æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe i det. Moro å vise frem til noen som vet hva det dreier seg om :)

Med manuell kasse hadde den gjort 0-100 på 4.5 sekunder...

helt rått...

og du ser jo ut som en hyggelig kar da Space..

haha, jo takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker selvfølgelig 19"

Den ser noe høyere ut på bildet der enn den egentlig er, grunnet underlaget der jeg står parkert, men jeg har litt å gå på ja.

Kjørekomfort er helt på høyde med 17" vinterdekk, men det sitter jo 10x så bra.

Akkurat hjemme fra en times kjøretur med taket nede rundt i Oslos gater nå sammen med en kompis. God vårstemning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...