RoaldJ Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 kjøpte noen rester av Tore.. vet ikke hvor han kjøpte det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Da er ENDELIG løftebukken oppe å går Så fikk jeg opp noen av stikk kontaktene Stikk kontaktene ved arbeidsbenken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 I morgen skal vi begynne å motere garasjeporten også Skal bli DIGG! Så er det bare 2 stk stikkontakter, 4 brytere, montere lysamaturer og strekke opp ledninger fra koblingsboks og videre til brytere (ca1,5m) så er alt elektrisk oppe å går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Strekke strøm er kos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 tja.. hehe.. er ikke noe særlig til å elektrikkere jeg da.. så overlater det til folk som kan det men skal bli nice å få det unnagjort.. er lei av å sette i skøyteledninger i huset før jeg/vi går ut i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 da var garasjeport på plass.. mangler bare fin-justering, resten av hengslene og motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 kjøpte noen rester av Tore.. vet ikke hvor han kjøpte det.. Den er nok sponset av Aibel hehe.. Fint å se jeg har en plass å mekke når jeg er i byn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 det kan godt være bare å stikke nesen innom om du skulle trenge deg en tur under bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Blir nok en bra mekkeplass dette Men hva har du brukt som benkeplate? Virket ikke så veldig sterk, jeg ville nok iallefall knekt en stålplate til å legge oppå. Samt forsterking under skrustikken(om ikke du allerede har det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 hehe.. Arbeidsbenken er laget av 2X4" som ramme rundt oppe og nede, med 4X4" på høykant. Så er den boltet fast i gulvet med expansjonsbolter, Franske treskruer i lektene mot veggene og 22mm gulvplate oppå. Så jeg lover deg at den er kraftig nok Men far min skal lage en 1.5mm alu.plate som jeg skal lime oppå Og da blir den bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 litt bedre bilde av porten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 kjøpte noen rester av Tore.. vet ikke hvor han kjøpte det.. Den er nok sponset av Aibel hehe.. Fint å se jeg har en plass å mekke når jeg er i byn Flere Aibel folk her inne altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 hehe.. må ikke lekke for mye info om hvor malingen kommer fra ser jeg ;P hehe jajja.. for seint nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Blei bra garasje det Skal du ha din Daily Driver til å stå derinne? Da ville jeg nok ha ordnet med en kraftig avfukter, ellers kan det bli den rust bombe om vinteren og ellers regnfulle sommer dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 planen er å bruke den som garasje til bilene ja.. så er kansje ikke så dumt å gå til annskaffelse av en avfukter fikk alu.platene til arb.benken igår.. så får vel lime de på en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå