bmwrasaren Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Kult prosjekt å garasjen bir jo knallbra! Hvilken maling bruker du? jeg og pappsen holder på og pusser opp vår også. tenkte å male gulvet en lys grå eller hvit farge. Noe tips hvor jeg kan kjøpe maling? Wee Trading i Frakkagjerd selger maling til gulv www.wee.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Kult prosjekt å garasjen bir jo knallbra! Hvilken maling bruker du? jeg og pappsen holder på og pusser opp vår også. tenkte å male gulvet en lys grå eller hvit farge. Noe tips hvor jeg kan kjøpe maling? Wee Trading i Frakkagjerd selger maling til gulv www.wee.no Kjøpte av ein gamling på vea så drive å har dreve me maling i monge harrens år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 ....litt update.... jeg, JAL_535, smirnoff ice, eple cider, bacardi razz og urge (+ musikk) var en tur ute i garasjen idag og rydda kraftigt! fikk montert opp verktøytavler og ryddet i verktøyet. skal legge ut bilder i morgen deiligt å få orden på verktøyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Wow, drømmegarasje! Må skaffe meg en løftebukk jeg og, så veldig snasent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Her kommer litt bilder av hva vi fikk gjort i gårkveld Fikk hengt opp det meste av luftverktøy osv, men gikk fort tom for plass så må ha flere tavler Flytta S&M verktøyet fra de orginale "eskene" over i dette verktøyskapet. Ville egentligt henge opp alle piper og slik, men da hadde det fort blitt tomt for plass Fikk også hengt opp lagringsplass til bolter, muttre kabelsko osv Og mens vi holdt på med motoren vi skal ha i "M3`en" så startet vi opp kompressoren for å bruke litt luftverktøy. Reagerte litt på "arbeidslyden" på kompressoren, Den var veldig hard og ristet mye. La den ene hånda på den, og da ble lyden mye "mykere" Alle boltene som holdet sylinderene på plass var løse. Gikk over alle skruer og fant ut at den ene bolten som holder den delen med stempler mot den elektriske motoren var knekkt. Måtte demontere litt for å få den knekkte biten ut Så nå må vi ha en ny 5mm bolt Fikk demontert litt på motoren også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Detta va ein fine garasje:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaceout Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Fin skruplass der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 ....da har jeg (og JAL_535) endeligt fått montert spennfjæra til porten. så nå slipper alle naboane å bli med når jeg skal åpne garasjeporten Jon Arnold i full gang med å montere fjæra Tadda! Porten står av seg selv ...Så måtte jeg utvide verktøytavla med to tavler til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Ser ut som en knall mekkeplass det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Rå garasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 skjer ikke så mye her for tida, må plate taket (har platene liggende) så må jeg få opp lysamaturer. men fikk tak i noen arkivskap til å samle rot å slik oppi så litt pynt på veggene... Samboeren min Irene som har sydd kors-sting til meg så kjøpte jeg ett skilt på mallorca som jeg fikk gravert inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 utrolig nydelig garasje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 takktakk.. skal oppdatere når jeg har fått på plass plater i taket og lys og ikke minst rygget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 ....ryddet mente jeg seff, ikke rygget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Utrolig kul garasje Har planer om å bygge garasje selv snart. Må nok se litt rundt for løftebukk er relativt kjekt å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå