Phonix Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Hei. Har en e36 318i som eg skulde skjifte olje på i dag. Menst bilen stod og gjikk på tomgang så opnet eg lokket for olje på fylling og merket da de blåste luft ut der. Har ikkje vert borti dette på andre biler og lurte på om dette var "normalt" på denne motoren. Motoren går heilt fint,ingen ulyder osv. Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Kan være tegn på tett veivhusventilasjon, bør fikses snarest, du bør heller ikke kjøre med det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 begge mine m40 har vært slike. så tror det er normalt på de. gikk over den første. men fant ikke no feil. og når nummer 2 også var slik regnet jeg med at sånn e d bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 begge mine m40 har vært slike. så tror det er normalt på de. gikk over den første. men fant ikke no feil. og når nummer 2 også var slik regnet jeg med at sånn e d bare Ok, da er det kanskje ikke likt som på M50/M52 motorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phonix Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 De var bra og høre Har sett over litt eg også, men fant ingen ting feil. Så da er dei forhåpentligvis bare slik Veit jo at noen motorer begynner og gå ruskete og slikt om du tar av de lokket menst dei står og går, så det er jo ikke usansynlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå