M3 Yngve Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Har du koppholder i bilen? standard bmw liksom? Skal vel være der. Er det flere enn de som sitter i mittkonsollen bak?
rs13 Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Har du koppholder i bilen? standard bmw liksom? Skal vel være der. Er det flere enn de som sitter i mittkonsollen bak? Framme tenkte jeg.. under AC-kontroll..
///Naitsirk Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Hei Yngve Har du fortsatt den bakluka di? Fikk en ide her en dag om å prøve å lage csl-look på e39 så da hadde den bakluka di vært midt i blinken å eksprimentere på hehe
M3 Yngve Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Hei Yngve Har du fortsatt den bakluka di? Fikk en ide her en dag om å prøve å lage csl-look på e39 så da hadde den bakluka di vært midt i blinken å eksprimentere på hehe . Den er solgt.
FrodeN Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Har du, eller kan du skaffe; Rustfri bakluke til E39 Touring?Et sort/mørkegrått takspeil med føler/automatisk blender.. til en E90 (BMW 3 '96)(Her kan man vel egentlig bruke hvilket som helst takspeil fra en relativt ny BMW, så lenge det blender slik madammen vil ha det.. )Lyse grå solskjermer.. MED lys i speilene til E90'en? Send gjerne mail m bilder dersom du finner disse delene: n.frode @ gmail.com
svart Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Hei! Såg at rattet var solgt, men trenger sleperingen,cruisecontrolmotor og ledningsnettet til multifunksjonsrattet/cc. Bygge om litt i min. Får du ut det? Pris?
M3 Yngve Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Har du, eller kan du skaffe; Rustfri bakluke til E39 Touring?Et sort/mørkegrått takspeil med føler/automatisk blender.. til en E90 (BMW 3 '96)(Her kan man vel egentlig bruke hvilket som helst takspeil fra en relativt ny BMW, så lenge det blender slik madammen vil ha det.. )Lyse grå solskjermer.. MED lys i speilene til E90'en? Send gjerne mail m bilder dersom du finner disse delene: n.frode @ gmail.com Har ikke noe av dette, og har ikke noe sånt på vei inn dessverre.
M3 Yngve Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Hei! Såg at rattet var solgt, men trenger sleperingen,cruisecontrolmotor og ledningsnettet til multifunksjonsrattet/cc. Bygge om litt i min. Får du ut det? Pris? Har rattet tilsalgs og ALT du trenger jeg. Gi bud.
Saltkjelen Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Har du bryterpanel for varmeseter, aktive seter og ASC evt. DSC eller muligheter for å skaffe dette?
M3 Yngve Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 Har du bryterpanel for varmeseter, aktive seter og ASC evt. DSC eller muligheter for å skaffe dette? Nei, dessverre.
svart Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Hei! Såg at rattet var solgt, men trenger sleperingen,cruisecontrolmotor og ledningsnettet til multifunksjonsrattet/cc. Bygge om litt i min. Får du ut det? Pris? Har rattet tilsalgs og ALT du trenger jeg. Gi bud. 2500+frakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå