uvex Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Noen som vet om dette filteret med varenr : CA-BW008 passer på min E39 523 98 mod ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Noen som vet om dette filteret med varenr : CA-BW008 passer på min E39 523 98 mod ??? Dersom det passer til 528, skal det passe, da 528'n har samme LMM som på 523. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Bare så det er sagt, lmm'er er ikke veldig glad i KN-filter, da det fort samler seg mye dritt i lmm'en. Bare et tips, jeg ville satt inn et sportsluftfilter i den originale boksen istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Bare så det er sagt, lmm'er er ikke veldig glad i KN-filter, da det fort samler seg mye dritt i lmm'en. Bare et tips, jeg ville satt inn et sportsluftfilter i den originale boksen istedet Er ganske overbevist om at dette kommer av feil bruk, for mye olje på filter etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Tør jeg spørre hva dere som monterer kn filter ønsker og oppnå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 en helt syk lyd..samt en effekt som ligner grisen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 njaa, du hører jo kanskje litt mere sugelyd med den. Men sånn summa sumarium er det vel mest visuelt dette virker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Mål diameter og røffe mål for plassen du har, så vet du om det passer. Er kun diameter på tilkobling, og lengde/bredde mål du trenger. For alt du vet finnes det et mer passende filter i sortementet til K&N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Blir lyden forandra med KN innsatsfilter i den originale plassen liksom? noen som vet det? og evt. er det bra eller blir det bedre av å sette inn en sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 lyden blir litt dypere ja er faktisk bedre å bruke innsats filter om du ikke har en racer bil..< GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uvex Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Er det ingen som har en 523 her som har byttet til kn kon filter som kan svare på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Orginal delenummer for K&N Konfilter til din bil heter 57-0439 http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0439 For innsatsfilter heter den 33-2070 Begge er de samme for 528i som 523i Det er den informasjonen jeg kan skaffe ang orginal K&N filter... Funker fett i min diesel ihvertfall... go lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå