Diesel power Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Hadde en litt grei times taxitur inn til Køben for noen dager siden. Han som hentet meg kjørte en 530d stappet med utstyr,og da var selvsagt samtalen igang. Han fortalte at dette var hans fjerde BMW som Taxi, og han nevnte 3 hovedgrunner til dette: 1: Kjøreegenskaper. Bilen er hans arbeidsplass, og det var BMW som hadde suverent best fokus på sjåfør. Her ble han aldri sliten. 2: Kostnader. Bilen han hadde nå var ny, og hadde "bare" rullet 90.000km uten en eneste kostnad utover vanlige servicer. Samme historie fra de foregående bilene sine. Han byttet bil rundt 400.000km. 3: Det er gøy når kunder ringer og bestiller BMW, som faktisk ikke skjedde rent så sjeldent. Han hadde også hatt en 550i som Taxi, men denne supet litt vel mye for bykjøring. Han var nå 66år og hadde bestilt seg en siste Taxi som han skulle ha videre som Privatbil etter kort tid. Dette var da en M5 sedan, og vil være Købens raskeste Taxi og trolig Danmarks raskeste. Han sa at jeg skulle spørre etter bilen neste gang jeg kom så skulle han hente meg, ref punkt 3 Litt kult da, 66år, Taxisjåfør og slik engasjement rundt bil og BMW. Skal sies at han slett ikke så ut som noen 66`åring
Ceylon Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Rått..... Gasset han på litt og eller ? Må gjerne sende meg nr til der BMW`n er tilgjengelig. pm... Tilfelle eg reiset til køben igjen...
dutten Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 m5 som taxi ja nice blir som han i hamar som har en crysler 300c som taxi
hylle Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Går ein jævla sleden toyota carina i Stavanger, sikkert hatt den bilen i ein mannsalder
knut_olestad Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Fattern kjørte en Chevrolet Caprice som taxi, den hadde tidligere gått som likbil i Oslo
dutten Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 er en på lillehammer forresten som har drevet og brukt en gammel impala på sommeren som taxi og
GiljeN Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Går ein jævla sleden toyota carina i Stavanger, sikkert hatt den bilen i ein mannsalder Går en eller gikk en carina taxi i stavanger, mannen er fra høle og bilen var godt 3mill den gang jeg så den:) et par år siden GiljeN
Snusfenrik Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Dette var i 2007 men husker det var en volvo 240/245 stasjonsvogn taxi som dukket opp ved vakten på Rena leir en gang.. med gammal kar bak rattet. Synes den var litt drøy jeg da men.. Er vel solide biler tenker jeg.. ..og har selv tatt meg i å kjøre noen ekstra runder i byn på vei fra vorspiel, bare fordi jeg fikk bmw taxi og med konstant bmw-prat Helt til damen går lei og forlanger at vi må komme oss ut av bilen og inn en plass.. etterfulgt av at jeg lykkelig står og vinker hadebra til bmw taxien, og frøken dings rister på hodet Ingen forståelse..
hagenisse Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Høres ut som en gøyal kar, men.. 1: Kjøreegenskaper. Bilen er hans arbeidsplass, og det var BMW som hadde suverent best fokus på sjåfør. Her ble han aldri sliten. Hva har å bli sliten med kjøreegenskaper å gjøre?
BreitBau Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Geilo går det i Volvo V70, XC70 og passater samt caraveller av ny type.. Her på Gol/Hemsedal går det i Volvoer, S60 og V70 og Range Rover Sport HSE samt Chrysler 300.. Også noe mercedeser..
Halvor89 Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Høres ut som en gøyal kar, men..1: Kjøreegenskaper. Bilen er hans arbeidsplass, og det var BMW som hadde suverent best fokus på sjåfør. Her ble han aldri sliten. Hva har å bli sliten med kjøreegenskaper å gjøre? Når du kjører en bil med dårlige kjøreegenskaper som du må slite med for å holde på veien, så sier det jo seg selv at når du har en bil med gode kjøreegenskaper som du slipper dette med, så blir du jo ikke sliten.
Diesel power Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 Høres ut som en gøyal kar, men..1: Kjøreegenskaper. Bilen er hans arbeidsplass, og det var BMW som hadde suverent best fokus på sjåfør. Her ble han aldri sliten. Hva har å bli sliten med kjøreegenskaper å gjøre? Når du kjører en bil med dårlige kjøreegenskaper som du må slite med for å holde på veien, så sier det jo seg selv at når du har en bil med gode kjøreegenskaper som du slipper dette med, så blir du jo ikke sliten. Sikkert noe i den dur han mente, tenkte egentlig ikke så mye over ordlyden egentlig. Kombi`en komfort og oppførsel på bilen i en stresset by er vel det jeg tenkte på. Han hadde ei Thai-dame som arbeidet på flyplassen, bare å spørre etter BMW med sjåfør som har Thai-dame på flyplassen, sikkert ikke så mange av de der, om noen skal fobi, hehe. Spørs om det ikke er enklere å spørre etter BMW M5 Taxi, de er det ikke mange av vil jeg anta. Vet ikke når bilen kommer, men vil tro at det kan være så lenge til, siden den skulle være bestilt Dumt at æ ikke spurte etter kortet hans føler jeg på nå. Egen M5-Taxi for norske BMW freaker på dansketur, liten Bimmers.no logo bakpå å greier
Lars89 Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Mye råe taxier i Danmark. Så s-klasse., Cayenne osv når jeg var der sist. Tror ikke de har avgifter der så blir jo halve prisen
Gjest Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 m5 som taxi ja nice blir som han i hamar som har en crysler 300c som taxi haha. Men dårlig reklame at han bøyde den rundt i lyktestolpe i fjordvinter da: p mellom grandsentret og bilutleien
JoeNasty Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Dette var i 2007 men husker det var en volvo 240/245 stasjonsvogn taxi som dukket opp ved vakten på Rena leir en gang.. med gammal kar bak rattet. Synes den var litt drøy jeg da men.. Er vel solide biler tenker jeg.. ..og har selv tatt meg i å kjøre noen ekstra runder i byn på vei fra vorspiel, bare fordi jeg fikk bmw taxi og med konstant bmw-prat Helt til damen går lei og forlanger at vi må komme oss ut av bilen og inn en plass.. etterfulgt av at jeg lykkelig står og vinker hadebra til bmw taxien, og frøken dings rister på hodet Ingen forståelse.. Den 240en gikk som ekstra taxi når det samlet seg mer enn 6-8 stk fra leiren som skulle ned på torsdagsquiz vett Går noen 7-serier med annet her i Oslo. Deilig å bli kjørt hjem i en komfortabel BMW enn en utslitt merce av noe slag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå