Mads_B Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 http://www.zorro.milk-maid.de/scans/e32_v16.pdf Om det er sant vet ikke jeg, uansett et stilig konsept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Hei. takk for at du la ut denne. Spennende lesning. Tviler på at dette er en tøverhistorie. Bladet PDF'en er hentet fra er meget seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads_B Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Bare hyggelig Ja vi får satse på at det er en sann historie jeg synes hvertfall det var et meget stilig konsept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Har vært borti dette på et 8'er forum for ei god stund sia, men der mener jeg det bare var linket til bilde av motoren. En rå prototyp i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Hmm, mener å ha lest noe om at denne motoren ble prøvd i en Rolls Royce også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Litt kræsj med radiatorløsninga bak, men må ofre litt for råskapen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå