S.Arnesen Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Btw må hele driten fjernes vist jeg komme til noen kontroll? eu kontroll etc? har blitt stoppa i en kontroll med det, ingen reaksjon. Vært på en eu godkjenning, ingen reaksjon... Nå skal det sies at kontroløren på eu var en gammel familie venn, men han er nøye på lys og slikt....
Sjøbuse Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 ikke problemer med mine på EU kontroll heller. jeg er meget fornøyd med mine biltema ringer. jeg fjernet ikke lyktene fra bilen når jeg monterte. og fjernet heller ikke lista under lykta. jeg viste ikke hvordan jeg skulle få den av. ble lit mer kronglette og få av og på glasset. men det gikk bra det også
Glennski Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 ikke problemer med mine på EU kontroll heller. jeg er meget fornøyd med mine biltema ringer. jeg fjernet ikke lyktene fra bilen når jeg monterte. og fjernet heller ikke lista under lykta. jeg viste ikke hvordan jeg skulle få den av. ble lit mer kronglette og få av og på glasset. men det gikk bra det også BMW er jo faktisk det eneste bilmerket som er godkjent med AE ringer. Mange som også monterer på golf og andre biler, her er det ikke tillatt.
Sjøbuse Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 er ikke tillatt på bmw om det ikke er orginale bmw lykter med AE heller.
Superbeetle Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 ikke problemer med mine på EU kontroll heller. jeg er meget fornøyd med mine biltema ringer. jeg fjernet ikke lyktene fra bilen når jeg monterte. og fjernet heller ikke lista under lykta. jeg viste ikke hvordan jeg skulle få den av. ble lit mer kronglette og få av og på glasset. men det gikk bra det også BMW er jo faktisk det eneste bilmerket som er godkjent med AE ringer. Mange som også monterer på golf og andre biler, her er det ikke tillatt. Er vel ikke mer lovlig å ettermontere på en E36 enn en golf vel Om noen bryr seg er en annen sak! Og du som ville ha til E30... Da må du nok dele lykten(som egentlig ikke skal åpnes) dessuten sær det mildt sagt jævlig ut..iallefall med slike ccfl ringer fra f.eks biltema.. En kompis har E30 med angeleyes, alt lyset kommer fra en parklyspære. Det er ganske svakt gult lys.. DET ser faktisk utrolig fett ut, skal prøve å ordne bilder en gang..
Glennski Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 er ikke tillatt på bmw om det ikke er orginale bmw lykter med AE heller. Hm, det har jeg hørt at det er hvertfall. Men skal ikke være vrang. Er jo ikke helt sikker
Sjøbuse Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 det er ikke lov siden det egentlig kunn er lov med 2 parklys. 1 på hver side. bmw har fått det godkjent på sine biler med AE så ingen andre har lov. ettermontert er ikke bmw sitt og derfor ikke lov. og parklys skal være "gule" det er da fargen gammle glødepærer har. så nye hvite led pærer som er hvite er heller ikke lovlig. så mine AE fra biltema er ikke lovlige siden de ikke er orginale bmw ringer. og de er hvite. men ingen sier stort på det.
S.Arnesen Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 er ikke tillatt på bmw om det ikke er orginale bmw lykter med AE heller. Hm, det har jeg hørt at det er hvertfall. Men skal ikke være vrang. Er jo ikke helt sikker De nyere bmw'ene er typegodkjent med 4 parklys, dette gjelder fra og med faceliften til e46 og e39. Fikk beskjed om at siden e46 facelift er typegodkjent med 4 parklys så ville neppe bt reagere på prefaceliften, rett og slett fordi de ikke vet forskjellen... MEN, det er kun bmw's lykter som er lovlig tenker jeg. Ettermonterte ringer er ihvertfall ikke lov...
Glennski Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 er ikke tillatt på bmw om det ikke er orginale bmw lykter med AE heller. Hm, det har jeg hørt at det er hvertfall. Men skal ikke være vrang. Er jo ikke helt sikker De nyere bmw'ene er typegodkjent med 4 parklys, dette gjelder fra og med faceliften til e46 og e39. Fikk beskjed om at siden e46 facelift er typegodkjent med 4 parklys så ville neppe bt reagere på prefaceliften, rett og slett fordi de ikke vet forskjellen... MEN, det er kun bmw's lykter som er lovlig tenker jeg. Ettermonterte ringer er ihvertfall ikke lov... Flott, da fikk vi avklart det
Sjøbuse Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 men jeg har hatt mine biltema ringer som er i ca samme farge som 6000K xenon lys i snart 1 år. har blitt stoppet av politi X anntall ganger og hatt den på EU kontroll. og ringene har ikke blitt nevnt en eneste gang. så tror ikke det er noe stort problem.
Charles Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Jeg kjøpte de fra biltema og de er helt ræva. De har et blå skjær, og lyser utrolig dårlig. Synes nesten ikke i dagslys. og du får disse 2 prikkene der lyset begynner. anbefaler de ikke.
S.Arnesen Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Jeg kjøpte de fra biltema og de er helt ræva. De har et blå skjær, og lyser utrolig dårlig. Synes nesten ikke i dagslys. og du får disse 2 prikkene der lyset begynner. anbefaler de ikke. Ehm. da har du vært borti ett enkelt tilfelle ville jeg tro. Mine, og alle andre tema ringer jeg har sett og installert lyser som helvette i dagslys Det er heller ingen prikker i de der lysene begynner, det liggern en "pølse" inni som lyser,ikke pærer...
Charles Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Skal prøve koble om litt i morgen og se om jeg får noe bedere resultat. får håpe på det hvis ikke er jeg sikkelig missfornøyd.
Sjøbuse Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 du har ikke kjøpt de universale for alle biler da. biltema har 2 forskjellige sett. de til bmw er bra syns jeg. jeg er veldig fornøyd.
Sjøbuse Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 er ikke noe problem og se mine i dagslys hvertfal. og på natten lyser de til og med opp veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå