Gå til innhold

Mitt E30 325i 2 dørs prosjekt. Ombygd til M50 og servo:)

Anbefalte innlegg

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dæven, denne var utrolig pen! Du har fått til absolutt alt! ;) Den leppa i front, er ikke det LE(limited edition) leppa?

Skrevet

jadaaa.... i går blei jeg jo så klart huka inn av satans feilvesen. det resulterte jo i en aldri så liten mangellapp det ;(

fikk mangel på monovisker, støy, senk og hjul.. så må vel skru litt igjen da...

Skrevet

Sinnsykt pen E30!

Nogenlunde slik jeg kunne tenkt meg min om et par år :)

Møkk med mangellapp.. greit nok det med coilovers osv, men det med monoviskeren burde da ikke være noe og bry seg om?

Skrevet

Det jeg syns er rart er at jeg kjører ganske mye, men har aldri blitt stoppet i teknisk :S Bor i bergen, og skulle tro det var en del kontroller her, men har aldri blitt luket inn og jeg har hatt en galant med ca 3" jallapotte som bråker mer en en chopper, senket og 19", en 525ia med rusthøl på siden og mye defekter og nå til slutt en e30 318 som bråker litt pga rakarør, senket 60/40 og sotete ruter :roll:

Men synd at du som har gjort alt så nøye og skikkelig skal bli straffet for dette :( Får bare håpe det løser seg :D

• 3 weeks later...
Skrevet

jaja... da er det ikke lenge igjen, kjenner jeg begynner å bli litt smånervøs ;) skal møte opp på biltilsynet 08.00 i morgen tidlig..

Skrevet

ja, han synes ikke den bråka han, og eksosen er dønn lik nå som når jeg blei stoppa... godt de er enig:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...