iittala Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Hei, Jeg er nå tvunget til å selge min alpina B10 3.5 #274. Bilen har en gang sett slik ut; http://www.thealpinaregister.com/photos ... saloon/274 men mangler nå både motor, gir, motorstyring og fremre del av eksosen. Den skal ellers være ganske komplett. Bilen har vært lagret ute under presenning med vinduene på gløtt siden jeg kjøpte den i 2006. Det har så fremt jeg har husket å etterfylle stått fuktslukere inni. Interiøret er lagret innendørs. Bilen selges selvsagt som den står og moms er betalt etter innføring fra Sverige. Den kan også leveres om du ikke vil ha den alt for langt i fra Kristiansand hvor den står. Leveres da for selvkost. Bilen er ganske rustfri, men det spiller neppe noen rolle for kjøper. Pris: Selvkost er omtrent 26.000,- så jeg gir den jo selvsagt ikke bort. Men jeg forventer heller ikke å få det for bilen. Jeg selger heller ikke deler løst fra selve bilen, for de har jeg plass til å lagre. Det er karosseriet som må bort og jeg har ikke tid til å selge i deler, heller ikke interesse av det dersom det er noen som ønsker å "ta seg av" bilen. Og dersom det skulle komme til det at jeg har to kjøpere, hvor en er villig til å ta vare på bilen, eventuelt bruke den til å bygge om en Norsk bil til Alpina i sin helhet vil jeg prioritere han fremfor kjøper som tilsynelatende ønsker å selge bilen i deler. Bilder fra henting av bilen i Sverige for tre år siden: Bilder av interiøret der det står på loftet i dag: Kort oppsummert: - Alpina B10 3.5/1 #274 selges. - Selges ikke i deler. - Kjøper som virker troverdig i ønske om å ta vare på bilen får bedre pris enn kjøper som skal "høgge". - Kan leveres om du ikke vil ha bilen alt for langt i fra Kristiansand. Jeg kan treffes på 92258151.
iittala Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Opp.. Skal bort. Prisantydning 15.000,-, 10.000,- uten felger. Kan leveres mellom Kristiansand og Oslo og i "noen timers" radius fra Kristiansand.
Anderslien Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Hvor har du gjort av motor, gir, motorstyring og det som mangler? Problemet med å bygge opp igjen denne bilen, er at det er utrolig vanskelig å få tak i en brukt Alpina 3,5l biturbo motor. Angående girkassa så får du vel kanskje M5 kassa til å passe...
iittala Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Forrige eier beholdt motor og gir. Dette er ikke en gammel biturbo, men en 3.5/1. Mange girkasser som passer på m30-motoren. Er heller ikke lenge siden det lå ei Getrag 290-kasse for salg her(den som satt originalt på Alpina biturbo).
OverKill Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Denne MÅ IKKE hogges opp, håper noen kan få bygd den opp igjen!
iittala Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Denne MÅ IKKE hogges opp, håper noen kan få bygd den opp igjen! Er det jeg håper også.. Prises derfor fordelaktig til kjøper som kjøper med intensjon om å bygge opp igjen. Kan til og med leveres..
OverKill Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Denne MÅ IKKE hogges opp, håper noen kan få bygd den opp igjen! Er det jeg håper også.. Prises derfor fordelaktig til kjøper som kjøper med intensjon om å bygge opp igjen. Kan til og med leveres.. Mangler Alpina - fronten eller har du den liggende ?
iittala Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Mangler Alpina - fronten eller har du den liggende ? Den originale fronten mangler, men det er med en kopifront i glassfiber med meget fin passform. Tipper originalfangeren har endt sitt liv i noe hardt.. Det er også med original Alpina biturbo vinge.
OverKill Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Mangler Alpina - fronten eller har du den liggende ? Den originale fronten mangler, men det er med en kopifront i glassfiber med meget fin passform. Tipper originalfangeren har endt sitt liv i noe hardt.. Det er også med original Alpina biturbo vinge. OK, frister noe fælt å kjøpe den her men står litt på pengene. Dumt å kjøpe den og måtte spare i 2 år for å få den ferdig på skilter...
Morbus Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Altså, bilen er momset inn, og man kan få skilter på den uten andre kostnader enn det å fikse den opp? ingen avgifter o.l som mangler? Har en 535 e34 her som har fin motor og alt, men dårlig karosseri. Vil det si at jeg kan flytte over det som mangler på denne, og så ha en kurrant bil for en billig penge?
axor Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 har du ikke noe nye bilder? med evnt. rust ? ble litt trigga på og kjøpe denne og bygge den opp igjen, men åssen er det og få tak i motor til den? er jo ikke akkuratt flust av motorene
bmwkizn Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Du har ikke noen bilder av bilen som er tatt litt nermere?umulig å se tilstand på kaross på disse bildene.er vel begrenset hva man får til å se på bilder..men ta vert fint om du hadde tatt litt nye bilder rundt om på bilen
Anbefalte innlegg