Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jepp, påmeldingsfrist blir kort.

Vi må bara få satt sammen opplegget.

Syns det var skuffende lite respons her, trodde det var flere som ville være med til ringen :?

Jeg har sinnsykt lyst å være med på en sånn tur, men tror ikke det blir før neste år. Syns jeg så snakk om 20 tusen, det blir litt i det meste laget for min økonomi i sommer :?

Skrevet

20000kr da lever du godt og har en bra tur.

Kan sikkert klare deg med 10000-15000kr, men da må du finne billigere løsninger på overnatting og transport ned.

Alt er mulig :wink:

Skrevet

Jeg pleier å beregne 10 000,- for en helg på Ringen. Under det kommer du ikke med kjøring på Ringen. Skal man være i Tyskland i en uke, og oppleve litt, så går tusenlappene fort, dessverre..

Skrevet
Jeg pleier å beregne 10 000,- for en helg på Ringen. Under det kommer du ikke med kjøring på Ringen. Skal man være i Tyskland i en uke, og oppleve litt, så går tusenlappene fort, dessverre..

Er Ringen åpen alle dager Raymond? Hva koster det å kjøre en runde eller to? Skal mest sannsynligvis til Tyskland i sommer, men hovedsaklig for å se på UFC 99. Ser at Ringen bare er 90km unna Köln, så en tur dit hadde kanskje vært på sin plass. Har også lyst til å besøke Porsche (stuttgart) og BMW (munchen) sine museumer, er det mulig på en helg, eller blir det for mye kjøring?

Skrevet

Åpningstider og annen info finner man på www.nuerburgring.de I fjor kostet en runde ca. 160,-. Jeg er litt usikker på hva en runde koster i år (de har selvsagt lagt på..), men 4 runder koster 75,- Euro, mens 8 runder koster 145,- Euro.

Ingenting er umulig, men det blir nok en del stress. Det er jo litt avstander, og selv om du kjører på Autobahn, så er det mye køkjøring og arbeid som forsinker. Husker jeg sto i kø et par timer for å komme ut av München for 2 år siden.. Det er derfor litt vanskelig å planlegge 100%, og det kan derfor bli litt knapp med tid på en helg. Det blir i hvertfall ingen avslapningsferie.. :wink:

Skrevet

Kunne veldig godt tenkt meg en tur til ringen jeg og, men krengeskuta mi egner seg jo ikke spesielt godt til noen runder der, så da blir det litt kjipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...