BMWPower Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Da er vi igang med å planlegge tur til ringen denne sommeren. Dette blir arrangert av BMWCCN avd. Hordaland, så medlemmer fra avd. Hordaland blir prioritert. Ellers er det fritt frem så lenge du er medlem av BMWCCN såklart Kommer med løpende info, turen blir i slutten av Juli. Følge med i denne tråden hvis du er int i å være med. Dette blir show!!!!
BreitBau Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Hmm.. Og når vi sier Hordaland regner jeg med at dere tar med helt opp til hyttebyen deres på Geilo?
BMWPower Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 Hehe, så lenge du er medlem i BMWCCN så er det bare å henge seg med Vett ikke hvor mange plasser det blir, med blir vel litt sånn første mann til mølla prinsippet
jon///M Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 er dette busstur eller skal man kjøre egen bil nedover? er ikke fra hordaland men er medlem i bmwccn og er interisert i en tur nedover
D.C.V Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Det måtte jo ha vært konge også hadde man bare fått sendt bilene ned med f.eks autolink
BMWPower Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Har ikke sett på bussruter, men har sjekket litt flyruter. Det går an å ta fly ned, låne seg bil der nede eller får bilen sendt ned med Thune Biltransport. Pris på biltransport kommer ca på 10lapper tur/retur. Jeg satser på vi tar ferjen fra Bergen til Hirtshals, da er det ikke så langt å kjøre og bare fine veier
///MPower Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 har sykt lyst og være med, men må regne litt på det. men har du noen priser på -ferge til hirtshals -hotellrom enkel og dobbelrom -priser for å kjøre på banen
BMWPower Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Det er dette vi jobber me å få tak i, så har ikke noe enda men så fort jeg vett noe skal jeg legge det ut...
BMWPower Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Kan jo nevnes at det er racing med lastebiler samme helge, sikkert show å få med seg Scania racing..
Tommy Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Kan jo nevnes at det er racing med lastebiler samme helge, sikkert show å få med seg Scania racing.. Da bør dere være tidlig ute med bestilling av overnatting, for dette truckracing mesterskapet, er et av de største arrangementene som er der nede i løpet av året.
BMWPower Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Jepp, påmeldingsfrist blir kort. Vi må bara få satt sammen opplegget. Syns det var skuffende lite respons her, trodde det var flere som ville være med til ringen
R Andersen Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Sikkert mange som har lyst, men man trenger noe mer konkret å forholde seg til en det du har kommet med her. Spesiellt priser og program bør du ha ordnet. En slik tur kan variere veldig i pris avhengig av hva man skal gjøre og hvordan man skal overnatte. Edit: Jeg har ordnet med tur for kompiser til påsken, og veldig mange har lyst til å være med, men når det strammer seg inn til avreise, så trekker folk seg. Det må du nok regne med her også..
S.Arnesen Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Sikkert mange som har lyst, men man trenger noe mer konkret å forholde seg til en det du har kommet med her. Spesiellt priser og program bør du ha ordnet. En slik tur kan variere veldig i pris avhengig av hva man skal gjøre og hvordan man skal overnatte.Edit: Jeg har ordnet med tur for kompiser til påsken, og veldig mange har lyst til å være med, men når det strammer seg inn til avreise, så trekker folk seg. Det må du nok regne med her også.. Akkuratt det som er problemet, det må være konkrete priser og program for at jeg skal vurdere å melde meg på ihvertfall. Hadde vært veldig moro, men med så lite info, og så kort påmeldingstid så blir det ikke aktuelt for min del....
BMWPower Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Programmet kommer med forslag til reiserute. Jeg kunne ventet med å lage denne tråden til alt var klart, men valgte å lufte det litt på forhånd for å se om int. var der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå