316 Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Heisann! Hva skaffer du av lykter til E30 preface? Skaffer du helsort bak? Skulle også ha hatt sort blink side og foran... Priser på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Heisann! Hva skaffer du av lykter til E30 preface? Skaffer du helsort bak? Skulle også ha hatt sort blink side og foran... Priser på dette? Hei. Dectane har dette på siden sin, men det står at de ikke er på lager. Skal få sjekket det opp om det kan komme inn siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Bestilling til FK deadline Onsdag 25ende mars klokka 12. PM eller bestilling@partsandretards.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skauern Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 hei kan du skaffe hovedlykter til e46 sedan 04modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Sender ny bestilling til FK nå på tirsdag, blir sendt bestillinger hver uke framover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Jeg har en 1992 mod E34 sedan. Er på jakt etter klare lykter fremme,bak og på sidene. Hva har du av lykter til E34, og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Jeg har en 1992 mod E34 sedan. Er på jakt etter klare lykter fremme,bak og på sidene. Hva har du av lykter til E34, og pris? Framme med og uten angeleyes: LED-Bak: Klar-bak: Side: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Hmm, klarer du å få tak i baklykter med hvit blinkers øverst til e34? Og hvilket effektannlegg får du tak i? Til m20b20 e34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Hmm, klarer du å få tak i baklykter med hvit blinkers øverst til e34? Og hvilket effektannlegg får du tak i? Til m20b20 e34... Ja, det er ikke noe problem Astri. Men det er kun den ytterste delen. Ang. effektanlegg så må jeg sjekke litt siden dette er litt ukjent terreng for meg også enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw101 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Hei Hvor mye skal du ha for facelift lykter - front, side og bak-lykter - til en 520 E39, 97 MOD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 HeiHvor mye skal du ha for facelift lykter - front, side og bak-lykter - til en 520 E39, 97 MOD. Jeg har ikke orginale lamper i mitt soriment, eneste jeg har av lamper nå er de som jeg får fra FK Automotive. www.fk-automotive.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Hmm, klarer du å få tak i baklykter med hvit blinkers øverst til e34? Og hvilket effektannlegg får du tak i? Til m20b20 e34... Ja, det er ikke noe problem Astri. Men det er kun den ytterste delen. Ang. effektanlegg så må jeg sjekke litt siden dette er litt ukjent terreng for meg også enda... Hmm, pris på de ytterste lyktene da? Me deffekt annlegg så tenkte eg på den bakerste lydpotta... Priser e kjekt vet du. Men eg har god tid så ta den tida du trenger på å sjekke opp du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Hmm, klarer du å få tak i baklykter med hvit blinkers øverst til e34? Og hvilket effektannlegg får du tak i? Til m20b20 e34... Ja, det er ikke noe problem Astri. Men det er kun den ytterste delen. Ang. effektanlegg så må jeg sjekke litt siden dette er litt ukjent terreng for meg også enda... Hmm, pris på de ytterste lyktene da? Me deffekt annlegg så tenkte eg på den bakerste lydpotta... Priser e kjekt vet du. Men eg har god tid så ta den tida du trenger på å sjekke opp du. Lyktene er ikke så dyre, 900,- pr. sett. Supersport har bra eksospotter til en overkommelig pris, skal sjekke litt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Hei! Hvor mye skal du ha for de klare baklyktene og sideblinkerene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Hei! Hvor mye skal du ha for de klare baklyktene og sideblinkerene? 1990,- for baklampene, sideblinklysa er de samme som på E30? Koster 300,- pr.sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå