Mariuse34 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 og ja...Det er høy "jeg har fått en ny bmw 116 eller audi a3" på BI fremdeles. Men gleden av en ordentlig BMW er mye bedre. Jeg var lenge på jakt etter ny bil sjæl, men falt for e34`en. Nå jakter jeg på en e32 jeg kan ha som kosebil i tillegg. Grunnen til at vi kikker litt på BMW som rep bil er at jeg allerede kan skru litt bmw. Eventuelt blir det en gammel mercedes w123, w124 eller Volvo 240. Noe tungt og traust:P
Hakon Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 (...)og at det ikke er slærk i styring osv.. Litt slærk i styring er da ikke noe å være redd for. Er vel svært få biler til 10 lapper som ikke har en anelse vag styring.
oddis Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 En viss slark i styring MÅ man nesten regne med på en eldre BMW. Det er en av de såre punktene til disse bilene, og blir ofte slitasje på indre/ytre endeledd. Men så lenge alt sitter sammen er det ingen fare.
Der Barockengel Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 for 10 laken så får du vel en ny hyundai nå om dagen? hehe Det er vel før Staten har tatt sine 100 laken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå