Hendseth Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Her er da min 00mod 318ci med m-tech 2 fangere, 19" hartge kopihjul, KW coilovers og div andre småting. Her har dere to dårlige bilder. Skal ta noen bedre og laste opp i morgen. Kom gjerne med ris og ros! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Absolutt pen bil etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 flott! hartage felger, m-tech og god senk er alltid en vinner på e46 ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 flott! hartage felger, m-tech og god senk er alltid en vinner på e46 ^^ Hartage felger har jeg aldri hørt om Pen bil du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Fin bil! Hvor mange mm senk er det? Ser veldig bra ut Hvor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Meget pen E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 flott! hartage felger, m-tech og god senk er alltid en vinner på e46 ^^ Hartage felger har jeg aldri hørt om Pen bil du har der! skriveleif... fella... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Pen bil! Gikk denne på Hadeland ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendseth Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Fin bil! Hvor mange mm senk er det? Ser veldig bra ut Hvor langt har den gått? Den er senket nokk Justert helt ned, 95mm kanskje det er da. Den har gått langt nokk egentli, men bærer ikke preg av det i det heletatt. Rundet vell 240k her om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendseth Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Pen bil! Gikk denne på Hadeland ? Tror ikke det. Har vært i Surnadal de siste 2 årene i mitt eie. Den var helt orginal da jeg kjøpte den. Takker for fine kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendseth Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Her er noen bilder til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Skikkelig tøff denne! Likte måten den var senket på i kombinasjon med felger og den pene blåfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Skikkelig fin bil dette her...Fin kombinasjon med farge,senk og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Heter broren din Hans? Hehe.. Nydlig e46, helt perfekt.. Eneste som er feil er motoren hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå