GiljeN Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 så bildene ligger i boksen ? blir alltså ikke sendt avgårde ?
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Er vel ikke mer enn 3-4 år siden de begynte med de automatiske? Pr i dag blir vel alle bilder sendt direkte til sentralen tror jeg.
Mr E30 Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 ja men dette var før de bytta boksene..så han har vel en liten samling med bilder bak garasjen
kennetht Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Det er vel fortsatt en del bokser som bruker gammel teknologi, der en fysisk må bytte fotoruller? I Bergensområdet er det kun fotoboksene i tunneler og de på Rv. 555 på Straume som er helautomatiske..
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Nå har jeg googla meg blå uten resultat, kan noen finne bildet av gråtassen på fotoboksbilde?
Thomaz Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Ikke bilde men http://www.videonow.dk/video.asp?mode=v ... ip&id=1065
StianA Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Ikke bilde men http://www.videonow.dk/video.asp?mode=v ... ip&id=1065 linken der funka dårlig
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Ja jeg fant den selv, men det originale norske bilde er jo umulig å finne
MortenK Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 På E18 fra Kragerø (kanse litt før også) til Oslo har noen malt surt smilefjes på boksene før fotoboksene samt malt stangen til fotoboksene. Da blir de plutselig mye mer synelig. Har lenge hatt ideer om å stoppe vedsiden av de sleipeste fotoboksene og spraye alle hullene i boksen svarte, slik at det ikke er så lett å se at de er ute av drift.
Kentan-racing.com Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Synes det er rart de er lovlige.. og iallefall nå som de kommer med snitt måling.. Personvern? kan ikke folk begynne og skrike om det.. Vi blir jo snart overvåka overalt.. noe som skal være forbudt.. Etter veien står fotoboksene.. Men noen som har sett alle de vanlige kameraene som står på stolper?? der er MANGE.. Autopass registrerer alle bevegelser.. Vet der var en sak med en lastebil som hadde koblet ut skriveren og drevet og kjørt.. polisen var mistenksomme og sjekket opp hos autopass og fant ut at bilen hadde kjøret den og den ruta og kom i retur da og da.. Å tilleg har vi jo disse kortene og skivene i lastebilene som sladrer på absolutt alt.. Jeg føler meg iallefall overvåket og forbeholder meg heller retten til og betale 2500 kr i en bot som jeg får ca 1 gang i året for og mangle skilt.. Tukkling med skrivere i lastebiler har jeg ikke helt sansen for.. (klippe ledninger ol.) Men det har kommet en ny teknikk for og sette skriverne ut av funksjon og den bruker jeg selv for og flytte bilen på terminaler når jeg står i veien.. men ikke for og kjøre og laste.. Jeg skal ha søvnen min.. Vet ikke om her er noen med kontor jobb her jeg? blir DERE overvåket på jobb?
Tronstad Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 kentan: jobber ikke på kontor selv, men nå har jo sjefen lov til og lese alle ansattes E-mail, for noen er muligens dette ett problem og krenkende !
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Ja ja, om sjefen vil lese mailene mine fra bimmers og fra kunder får han bare sette i gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå