Gå til innhold

Når setter DU på sommerhjulene i år?  

211 stemmer

1. 1. Når setter DU på sommerhjulene i år?

• allerede gjort det!
      67
    • innen mars måned
      25
    • april (etter påske engang)
      121

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har ikke noen bil å sette sommerhjul på :cry:

Men pleier å bytte i april engang. Tull å sette de på for tidlig :wink:

Skrevet
har det noe med avataren din å gjøre Lars?

jepp...

kopiert fra en annen tråd:

Går "bra" med meg. Tar tid, men opperasjonene ble vellyka, så regner med jeg er oppe å går om 6-8 uker...

Karosseriet revna og hjulet kom inn i kupeen og moste beinet... Bilen ble også helt utrolig skeiv... Shocked

Knekt lårbeinet, 2 fingre, knust en fot og en kneskål og har div blødninger og kutt...

Men overlevde, noe som ikke er en selvfølge når begge bilene holdt 70. E30 tåler INGENTING, så blir nok ikke det neste gang. Blir nok en E46 Wink

De andre involverte ble skrevet ut av sykehuset etter et par timer. UTROLIG glad for at jeg ikke skada noen andre. Shocked

Forøvrig utrolig flinke redningfolk. Var ute av bilen 10 min etter kræsjen og jeg satt GODT fast Shocked

Håper jeg får kommet meg på treff, men tror ikke jeg får lov av legene Rolling Eyes

BMW-745ia:

KØDD! Ulykker kan skje alle, enten de 18 eller 80. Er utrolig lei for det som skjedde, men var ikke bare min feil. Mange faktorer som spiller inn...

OT: utrolig irriterende å skrive med venstrehånd Rolling Eyes

Skrevet

"når setter du på sommerfelger?"

da vinterdekkene er totalt oppbrukt :twisted: Det kan jo faktisk ta 1-2-3 mnd til, men samma det. hehe. Er faktisk ikke så forbaska ivrig på å sette på sommer skoa. merkelig, da jeg tenker etter.. :roll:

Skrevet

I dag da jeg kjørte hjem fra jobb fikk jeg bare syyykt lyst til å få på sommerhjula. Tørre veier, sol og varmt.. og ikke minst ubalanse i den ene vinterfelgen, så enten må jeg få den balansert, eller få på sommerhjula. Synd de fortsatt finner på å salte innimellom..

Skrevet

Alpinaene skal på bilen om 2-3 uker, og da skal også bilen smake asfalt igjen.

RS felgene blir nok ikke klare før ut i mai regner jeg med :D

Skrevet

Helt enig med AndySix, gjort e gjort!

Blir det derimot frost og snø, så river jeg bare ut pajeroen som har både pigg og 4X4 :P

Ellers bare bimmer på sommersko ved disse tider!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...